pukje Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 vroeger waren de toiletten op treinstations en tankstations in nederland ook niet beter als in afrika
JosFop4Sat Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Hier een toilet in een net Café in Frankrijk. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
cookie monster Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Mie gowing rong: Liever een schijthuis , dan een schijtluis Just Kreezie Me In elk geval , nee , dat heb ik nog ni'meegemaakt , wel erger !!!! In een cafe , de wc was letterlijk een opgeslagen mestberg !!!! Je moest dan zelfs boven op de bril staan , en hopen dat het bleef liggen Kotselijk lekker C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
pukje Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: cookie monster In elk geval , nee , dat heb ik nog ni'meegemaakt , wel erger !!!! In een cafe , de wc was letterlijk een opgeslagen mestberg !!!! Je moest dan zelfs boven op de bril staan , en hopen dat het bleef liggen Kotselijk lekker Heb het vroeger ook vaker meegemaakt dat de schuithuizen bij tankstations echte hokken zijn met schijt. En laat me maar mijn mond houden over de WC's aan de duitste autowegen (die chemische toiletten op de parkeer plaatsen) dan ga ik liever in afrika op een WC !! Als het niet anders gaat doe ik het wel eens in het bos langs de autoweg ,natuur in de natuur een lekker schoon gevoel.
cookie monster Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 OFF TOPIC http://www.nu.nl/news.jsp?n=1808576&c=122 Mobieltjes zijn ook gevaarlijk C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen