Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hitman pro 3 op windows XP gehad. Deze wordt echter door Nod32 als een gevaarlijk bestand gezien. Weet iemand hoe dat komt?

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd hitman pro 3 er opnieuw op te zetten. Dat lukt ook niet meer. Het was een handig programma het voerde een scan uit. Daarna werd er verteld wat er gevonden was. Dan kon je voor je zelf bekijken of het een schadelijk bestand was. En als het dat was eventueel verwijderen.

Geplaatst:

ik weet het niet helemaal zeker

maar ik dacht dat hitmanpro eigenlijk enkel voor naderhand is en geen realtime/online scan doet

met andere woorden, als je antivirus bescherming goed is komt er al niks op de pc en is hitmanpro niet nodig.

schadelijke bestanden of ook internet temporaries die je zelf download tijdens het internetten en naar binnen haalt worden hier al afgevangen door mijn antivirus programma (mcafee)

overigens is Nod32 toch wel zo goed dat die vergelijkbaar moet zijn met mijn mcafee en dus niks mag ontglippen.

sinds nu al weer 6 jaar is er bij mij nog geen zooi op gekomen

internet options / security level

mcafee

firefox + noscript

router met firewall

meer dan afdoende

chiao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik gebruik: Nod32,

firefox 3.1. beta1+noscript

router met firewall

Hitman Pro heb ik gebruikt als testprogramma.

Nod32 is een snel en goed virusprogramma.

Geplaatst:

Welke virusscanner je ook hebt, er komen nou eenmaal trojans en andere beestjes mee met het surfen, mail ophalen en andere handelingen. Hitmanpro vond bij mij vaak toch nog dingen die de virusscanner over het hoofd zag.

Blijft een welkome aanvulling voor het optimaal houden van je systeem. Momenteel werkt Hitmanpro op een andere manier, ik heb hier nu de beta ter test. Dus geen externe scanners meer maar een eigen engine die beestjes en andere onveiligheden opspoort.

Ik denk dat het in de toekomst ook weer een onmisbare tool word.

Geplaatst:

Zie website hitmanpro

"ESET, de fabrikant van o.a. NOD32 Antivirus, heeft besloten om alle software gemaakt met AutoIt Script te blokkeren. Een belangrijk deel van Hitman Pro is geschreven in AutoIt Script waardoor de producten van ESET het onterecht markeren als gevaarlijk. U kunt Hitman Pro 3 dan niet downloaden, ook al heeft u NOD32 Antivirus of ESET Smart Security uitgeschakeld (het beschermingsproduct van ESET blijft desondanks toch blokkeren). "

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Mooi, Hitman Pro gedraagt zich al ruime tijd zelf als virus dus daar kom je met NOD32 mooi vanaf. smile

Geplaatst:

Geen Hitman pro gebruiken. Er worden allerlei probeerversies op je pc geïnstalleerd, wat helemaal niet nodig is. Als je een goede virusscanner en wellicht Windows Defender heb je in principe genoeg.

Geplaatst:

met hitmanpro3 niet hoor, da's een supertool. dit i.t.t de voorloper (hitmanpro2).

hitmanpro3 installeerd niets op je pc en al helemaal geen tools van derden.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Mmm.... ik ben geen fan van Hitman pro, al die trial versies die na verloop niet meer werken. Ik heb NOD32 en er komt niets geen troep door zonder eerst een melding te geven smirk

Sjaak kijk eens naar het bericht van Ome Merde een paar regels hierboven....
Niks geen trial versies die na verloop niet meer werken...

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Maar Hitman pro doet toch opzichzelf niets confused Het zijn toch een soort plugins van meestal trial programma´s Ik heb het erzelf gauw afgegooid smirk

Nog een keer Hitmanpro 3 zet NIETS op je computer, alles wordt online geregeld. winklaugh

Hitmanpro2 en Hitmanpro3 is net als appels en kersen met elkaar te vergelijken mad

poetsie

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Op de site van Hitmanpro staat dit:

Origineel bericht van: Hitmanpro
Onbeperkt gratis uw PC controleren en gratis 30 dagen licentie om gevonden malware te verwijderen

En dan hoeft het van mij al niet meer !!!!

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:
Origineel bericht van: leo1949
Op de site van Hitmanpro staat dit:

Origineel bericht van: Hitmanpro
Onbeperkt gratis uw PC controleren en gratis 30 dagen licentie om gevonden malware te verwijderen

En dan hoeft het van mij al niet meer !!!!

Dan koop je toch gewoon een duur programma, die dertig dagen zijn wel eindeloos, dus .....

poetsie

Citaat:
Dat bedoelde ik ook Leo, een flut programma

Sjaak.

Dat mag jij vinden SjaakK

poetsie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen