maja Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 Als je het programma gebruikt zul je zien dat je de malware ook zelf kunt verwijderen. In het programma wordt aangegeven wat eventueel malware is. Zelf heb ik dit uitgeprobeerd. Daarna heb ik het programma opnieuw laten scannen en de malware was verdwenen. Ik zou niet weten waarom het een flut programma is. Ik zou zeggen geef het maar eens aan waarom het een flut programma is?
Poetsdoekje Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: maja Als je het programma gebruikt zul je zien dat je de malware ook zelf kunt verwijderen. In het programma wordt aangegeven wat eventueel malware is. Zelf heb ik dit uitgeprobeerd. Daarna heb ik het programma opnieuw laten scannen en de malware was verdwenen. Ik zou niet weten waarom het een flut programma is. Ik zou zeggen geef het maar eens aan waarom het een flut programma is? Sjaak wil gewoon de boel opstoken, eens in de zoveel tijd heeft hij die behoefte en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 hitmanpro3 is prima. doe er je voordeel mee indien niet, dan niet whatevah, merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Sjaak wil gewoon de boel opstoken, eens in de zoveel tijd heeft hij die behoefte Het was niet Sjaak maar ik die schreef dat je er maar 30 dagen plezier van had en dat het dan van mij al niet meer hoefde. En dat is omdat ik verwacht dat de gemiddelde pc langer dan 30 dagen mee gaat. Sjaak bevestigde dit alleen maar. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
D.Quijote Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Als Nod 32 bij Hitmanpro 2 verlopen was, gooide je Nod eraf dan starte je Hitman weer op en dan had je weer Nod voor 30 dagen. Salu2, d.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Fatfreddy Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Vroeger heb ik ook Hitman pro en andere ad aware programma's gebruikt. Tegenwoordig maak ik alleen nog maar gebruik van Mc Afee virusscanner plus firewall welke bij Xs4all geleverd word plus de firewall van de fritzbox en heb nergens last meer van. Ik heb het idee dat al die adaware programma's meer rotzooi naar binnen halen dan te verwijderen.
Greatone Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Gebruik Anti Malware bytes, vind alles (en meer) wat Hitman pro niet vindt, en verwijderd ook bepaalde virussen die NOD32 zelfs niet kan verwijderen. En het is nog gratis ook! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast hummiesat Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Origineel bericht van: Greatone Gebruik Anti Malware bytes, vind alles (en meer) wat Hitman pro niet vindt, en verwijderd ook bepaalde virussen die NOD32 zelfs niet kan verwijderen. En het is nog gratis ook! Rare definitie van gratis: Free to try; $24.95 to buy
Greatone Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Draait hier toch echt al een maand of 4 gratis (en nee, heb geen crack) de full version moet je inderdaad kopen, zal het zelf ook nog eens na gaan kijken * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen