joep meloen Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Hallo sat4allérs, Ik heb hier een inductiekookplaat van Pelgrim Type: IDK630 Pcode: 9I1620GT Qcode: Qoo256345 Waarvan 1 pit niet meer werkt, de rest werkt prima. Graag advies waar ik de storing moet zoeken. En of het de moeite nog waard is kwa kosten, kon verder geen onderdelen vinden op internet. Mvg, Joep
iemand Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Heb je een ohm-meter (AVO-meter) ? gr. Erik
joep meloen Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Ja hoor, ik heb een multimeter.
jubke Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Ik heb hetzelfde verschijnsel gehad met een ander merk plaat,bij mij was het probleem dat een relais niet goed gesoldeerd zat op de print plaat. voor iedere plaat zit een relais op de print gesoldeerd. jo
JohnnyBee Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Of dat de relaiscontacten zijn ingebrand en geen contact meer hebben. Hoor je het relais trouwens optrekken(lichte klik) als je desbetreffende plaat inschakeld? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen