Ga naar inhoud

verschil merk schotels?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat is het verschil in schotelsoort/merk,als ik bv een 100cm onbekend merk schotel neem van 100 gulden of bv een triax 88cm van 200gulden??<BR>wat kan ik het beste doen??<BR>wat heeft er beter ontvangst,bv met zeer slecht weer?<BR>bedankt.....

Geplaatst:

Klopt. Bovendien is er voornamelijk met kunststofschotels nog het punt van reflectie. Schotels van het merk SATCOM verliezen hun reflecterend vermogen na een jaar of twee.<P>Overigens is er (geheel nieuw) een speciaal forum voor schotels. Met uw instemming verplaats ik dit topic naar die groep.

Geplaatst:

Een aluminium schotel roest toch niet? Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe een dat leek me de beste keus.....of toch niet?

Geplaatst:

Ik heb mijn schotel al bijna 10 jaar en geen spoortje van slijtage of iest dergelijks te zien. (wel af en toe eens schoongemaakt en lnb vervangen) laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Satdr, merk schotel is een Philips maar ik twijfel of zij die zelf hebben gefab., eerder denk ik dat het Deltastar is of Fuba. Allebei best wel bekende merken. Trouwens wel wat anders, deze schotel heeft heel wat lnb's gezien, van de orginele Philips met alleen FSS en DBS,(10 jaar geleden heel normaal)een FSS en TELECOM lnb en een SMW tripleband lnb waar ik in Heerhugowaard nog een goede fl 700,00 voor betaalde naar een Echostar wideband die ook nog enkele honderden guldens kostte, alles met mechanische polarrotor, en nu een simpele Philips H/V universal lnb van een paar tientjes met uitstekende resultaten, ook bij slecht weer. laugh.gif" border="0<P>[ 09-10-2001: Message edited by: Pinedo ]<p>[ 09-10-2001: Message edited by: Pinedo ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.