Ga naar inhoud

Satelliet ontvangst maar niet via reguliere schotel?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand enig idee of satelliet ontvangst anders kan, dan met de traditioneel gevormde schotel. Ik heb nu een triax 78cm aan de muur hangen maar vind het geen echt fraai gezicht. Is er een alternatief? Wat je bijv. onopvallend in je tuin op de grond zou kunnen plaatsen. En waar zou ik wat informatie kunnen verkrijgen, over prijzen ontvangst kwaliteit e.d.? <P>(Kennen jullie overigens de bijnaam voor de Bos&Lommer buurt in Amsterdam .... "Schotelcity")<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 Theowl laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt van die platte tuintegels (van 30cm tot +/- 60 cm). En van die buitenlampen met ingebouwde schotel.<P>Alleen het probleem blijft de ontvangst.<BR>Die platte (ik dacht van een kathrein) van 60 cm schijnt het ook wel aardig te doen met een fikse bui. <P>En een kathrein 47 cm zit ongeveer op ƒ 400,--

Geplaatst:

Er schijnen ook een soort van doorzichtige schotels te bestaan, kosten kun je navragen bij die firma naast het PSV stadion. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Appien & Patched bedankt voor de tips. Ik vind het echter nog een beetje mager frown.gif" border="0 Ik heb op het Web gespeurd maar nog geen firma's met foto's en prijzen etc. gevonden mad.gif" border="0 Wie weet er meer.... <BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 Theowl rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

theowl,<P>met die firma in Eindhoven bedoelde ik die lui die de Pace504 op de markt hebben gebracht (B*mb**ck).<BR>Deze lui kunnen je zeker verder helpen met een doorzichtige / transparante schotel.<BR>suc6. wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.