Ome Merde Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 jaja, we hebben meer satters nodig in Friesland. koop een huis in de woonplaats van merDe en scoor een bakkie troost http://www.rtl.nl/programma/tvmakelaar/home/index.xml straks om 20.30 uur RTL4 merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 de kaasstad is 3 kwartier van hier, carpoolen, kan je net de azijnbode uit hebben als je er ben merDe deze ruimte is te huur
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Niet voor die absurd hoge prijzen in Nederland.
Gast Pacman Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Origineel bericht van: Ome Merde de kaasstad is 3 kwartier van hier, carpoolen, kan je net de azijnbode uit hebben als je er ben LOL, maar ik mot elke dag naar Haarlem.
edje-ken Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 als daar de laatste plek is op aarde waar ik begraven kan worden dan blijf ik liever leven edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
kees hekstra Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Als ik die barbiepop zie word ik al misselijk. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Moderator Matchless Geplaatst: 6 november 2008 Moderator Geplaatst: 6 november 2008 Mooi huis.. Maar daar wonen wel friezen dus dat huis krijg je nooit verkocht Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ome Merde Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Geplaatst: 6 november 2008 bleek dat die muts dat al weken geleden gekocht had. alles voor het plaatje zullen we maar zeggen merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Makkum is leuk, al was het alleen maar om mn blind date op 6 januari 2007 op het strand van Makkum....... hahahaha......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen