Ga naar inhoud


UPC gaat uitbreiden met nieuwe HD zenders


pepper

Aanbevolen berichten

Op 15 november breidt UPC het zenderaanbod weer uit met drie nieuwe zenders; Eurosport HD, Melody Zen HD en NostalgieNet!

Eurosport HD en Melody Zen HD worden toegevoegd aan de Starter HD-abonnementen van UPC en Nostalgienet wordt toegevoegd aan het Royaal abonnement.

 

Bron - Chelloo.com - medewerker UPC

Nieuwe HD zenders UPC

 

Misschien Eurosport HD nu ook dichtbij voor CDS ? :D

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook Eurosport HD.

 

Wat een HD-pakket en dat in combinatie met het reeds beschikbare

 

- film1hd

- sport1hd

- discoveryhd

- natgeohd

 

Dit is het pakket waar ik ooit op hoop bij CD.

 

Jammer dat hier geen kabel ligt, anders had ik het wel geweten.

 

2 zenders mis ik echt in het huidige canadigitaal hd pakket:

 

Eurosport HD en Film1HD

 

Een goede HD filmzender is mijnsinziens het meest essentiele.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JOJOJO
Ook Eurosport HD.

Wat een HD-pakket en dat in combinatie met het reeds beschikbare

- film1hd
- sport1hd
- discoveryhd
- natgeohd


UPC heeft ook nog Historychannel-HD en Voom-HD.

En er gaat niets geschrapt worden, zoals Voom-HD bij CDS. frown Voom-HD gaat gewoon door op de kabel.

@W3ird_N3rd, Nostalgienet is geen HD kanaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Inderdaad, maar FTA zijn er natuurlijk ook nog HD zenders te ontvangen.


Dit argument wordt regelmatig aangevoerd ter "verdediging" van CDS c.q. de schotel maar wat stelt dat FTA aanbod nou daadwerkelijk voor naast BBC-HD? Het is grotendeels prut, of zijn er hier wél fans van Luxe-HD of HD5? smile

Feit is gewoon dat CDS niet aan lijkt te kunnen haken bij de kabelaars: geen sport in HD, geen films in HD, en het kleine beetje sport wat er af en toe nog te zien was (Voom-HD) is geschrapt. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Met andere woorden bij UPC heb je meer als 2x zoveel HD kanalen t.o.v. CDS

Dat klopt niet helemaal... Bij CDS heb je ook nog Anixe HD, Astra promo HD, Luxe.TV HD... enz... dus in principe kun je met CDS meer HD kanalen ontvangen. Maar ja die zijn dan weer niet via CDS. Maar via UPC en andere kabelaars kun je nu kompleet niets geheel gratis ontvangen?!?

Verder neemt dit niet weg dat het HD pakket bij CDS feitelijk pas compleet is als er op zijn minst een fatsoendelijk sport en film kanaal bijkomt. Wat daar ontbreekt het toch wel echt aan. Ook zou standaard zenders zoals History HD (deze zo wie zo ook nog in SD) en Eurosport HD niet mistaan.

Voom-HD vind ik niet zo erg (die zal zelf ook wel geen lang leven hebben - in de US hebben die ook al heel veel kanalen geschrapt en bij SKY-UK heeft het al een andere naam).

Morgen wordt een nieuwe astra satelliet gelanceerd (als alles goed gaat) en als deze lancering lukt dan verhuisd een satelliet van 19.2 oost naar 23.5 oost en zijn er weer nieuwe mogelijkheden voor CDS.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Met andere woorden bij UPC heb je meer als 2x zoveel HD kanalen t.o.v. CDS

Dat klopt niet helemaal... Bij CDS heb je ook nog Anixe HD, Astra promo HD, Luxe.TV HD... enz... dus in principe kun je met CDS meer HD kanalen ontvangen. Maar ja die zijn dan weer niet via CDS.

Dan zou je moeten schrijven "Via de satelliet heb je Anixe HD...." enz.
Want voor de zenders die je noemt heb je CDS helemaal niet nodig. Tenzij je zo'n Philips ontvanger hebt waarbij je een CDS kaart nodig hebt om FTA te kunnen ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar via UPC en andere kabelaars kun je nu kompleet niets geheel gratis ontvangen?!?

 

Is er bij cds wel iets gratis dan.

Owja ik weet het al de nieuwsbrief.... laughlaughlaugh

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem
Citaat:

Maar via UPC en andere kabelaars kun je nu kompleet niets geheel gratis ontvangen?!?


Is er bij cds wel iets gratis dan.
Owja ik weet het al de nieuwsbrief.... laughlaughlaugh


En BVN TV dan? En de regionale omroepen? En eigenlijk zijn Nederland 1+2+3 ook gratis, alleen moet je er een nét iets te duur kaartje voor kopen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien is het feit dat er andere HD zenders dan die van CDS op de satelliet zitten niet de verdienste van CDS.

 

Zo kachelen ze weer verder achteruit, ik kan me nog de tijd herinneren dat kabel nog niet in de schaduw van satelliet kon staan, kabel heeft zich enorm ontwikkeld, satelliet niet of nauwelijks.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...