Johan45 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Om te kunnen investeren in het ontwikkelen van je product is geld nodig. Zoals maar weer blijkt is dat bij UPC geen probleem..... Vult u rustig aan !!!
Gast Soundwork Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: Johan45 Om te kunnen investeren in het ontwikkelen van je product is geld nodig. Zoals maar weer blijkt is dat bij UPC geen probleem..... Precies! En dat is nou net waar het bij CDS aan ontbreekt: Geld om te kunnen investeren in een fatsoenlijk HD pakket. Ik vraag me uberhaüpt af of de Nederlandse publieke omroepen bij de satellietaanbieder te ontvangen zullen zijn. Als ik over een jaar overstap op de kabel (omdat er geen schotel meer wordt toegestaan) zal ik eigenlijk alleen BBC-HD en ITV-HD gaan missen op het gebied van HD kanalen. De rest kan me gestolen worden. Anixe HD, Luxe HD vallen bij mij onder de "prut" kanalen.
Apple740 Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Eurosport-HD en Melodyzen-HD zijn vanaf vandaag toegevoegd aan het UPC HDTV pakket. In totaal zijn er nu 8 HD kanalen te zien bij UPC; Eurosport-HD Melodyzen-HD Sport1-HD Film1-HD Voom-HD Historychannel-HD Discoverychannel-HD Nationalgeographic-HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen