Ga naar inhoud


iemand een idee hoe je dit kan voorkomen "sorry,this video is only availbe in the UK"


flater

Aanbevolen berichten


Mjaah, dat moet dan met proxy's hoor ik altijd... niet dat ik er zelf ooit in geslaagd ben dat te verwezenlijken, dus voor een idiootbestendige uitleg hou ik me graag aanbevolen. Maar als je technisch bent aangelegd, moet je met wat googelen op proxy's ver genoeg kunnen komen.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
het extern ip-nummer wordt razendsnel getraced naar NON uk
dus

chiao

Als je via een UK proxy werkt ga je met een UK ipnummer het internet op.
Die kunnen ze niet declareren als NON uk ,dan zouden op het bedrijf
waar de proxy staat (dus hier UK) zelf ook niet kunnen kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lukt het ook niet om via proxies (bijv. met hotspot shield) gratis series uit de USA te streamen. Die aanbieders weten dat blijkbaar goed te voorkomen.

 

Heb je een aflevering gemist? Dan kun je hem misschien downloaden via nieuwsgroepen, torrents of emule of zo (downloaden is in Nederland legaal). De BBC herhaalt ook veel, dus goed opletten.

Gaat het je om de wandelingen, of om de presentatrice? winkhttp://www.youtube.com/watch?v=Su12kOlYqpk

 

P.s.: in Nederland heb je ook resten van oude spoor- en tramlijnen. Er is veel over te vinden op internet. http://www.poldersporen.nl/EAB/egmondermeer.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je hier iets aan:

 

Origineel bericht van: wavestrider
Zoals bekend zijn de video's van de site van deze zender - www.cmt.com - (zoals bij zo veel Amerikaanse film- en muzieksites) al een paar jaar afgeschermd voor kijkers buiten de US. Ik sprong dan ook een klein gaatje in de lucht toen ik in de nieuwe Computer Totaal (nummer mei 2008) las dat er een leuk progje is dat hiervoor te gebruiken is voor de hobbyist. Het gaat om de "ip-omzeiler" Hotspot Shield 1.01 (Freeware), heel gemakkelijk te downloaden en installeren, en alles is weer zichtbaar (en schermvullend). Ik gebruik Firefox en hiermee ook geen problemen. Na de reclameclip loopt de ontvangst rimpelloos door. De Countryfans kunnen dus weer vooruit! Ook de laatste afleveringen van de Amerikaanse TV-series zijn weer bereikbaar.

 

Bron

 

Suc6,

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om een Engels programma, dus heb je niets aan een Amerikaanse proxieserver.

 

Zelfs met Hotspot Shield lukte het mij trouwens niet om Amerikaanse streams te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...