Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Weergave probleem gecodeerde opnames


RUF

Aanbevolen berichten

Ik heb een eigenaardig verschijnsel met mijn TF7700HDPVR. Deze is uitgerust met een powercam en TVV kaart. Als ik programmas van FTA stations (zelfs HD)opneem heb ik geen enkel probleem en verloopt de weergave vlot. Als ik echter een programma van TVV opneem en laat afspelen verloopt de weergave met horten en stoten. Het gekke is als ik een programma in timeshift weergeef dat ik ook geen probleem ondervind. Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen? Vroeger had ik dat probleem niet, dat is plots een tijdje geleden opgedoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: RUF
Ik heb een eigenaardig verschijnsel met mijn TF7700HDPVR. Deze is uitgerust met een powercam en TVV kaart. Als ik programmas van FTA stations (zelfs HD)opneem heb ik geen enkel probleem en verloopt de weergave vlot. Als ik echter een programma van TVV opneem en laat afspelen verloopt de weergave met horten en stoten. Het gekke is als ik een programma in timeshift weergeef dat ik ook geen probleem ondervind. Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen? Vroeger had ik dat probleem niet, dat is plots een tijdje geleden opgedoken.


Misschien firmware van de powercam geupdated ?
Je moet binnen de settings van de powercam de CAS op disabled hebben staan, is dat zo ?

Groeten,

Oebele

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...