Ga naar inhoud


Deze week geen Humo?


Elwin

Aanbevolen berichten


Er staat een satirische prent in van Ferdinand Koekelberg - de omstreden chef van de politie hier - en zijn gul gepromoveerde secretaresse in "compromitterende houding". En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Er staat een satirische prent in van Ferdinand Koekelberg - de omstreden chef van de politie hier - en zijn gul gepromoveerde secretaresse in "compromitterende houding". En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen.


Jammer, ik dacht even mijn jaargang compleet te maken, maar dat gaat dus niet lukken. frownblush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bowsat
Vrijdag geeft Humo een gecensureerde versie uit volgens middagnieuws.


...en of die nog in NL gedistribueerd gaat worden is natuurlijk maar de vraag, maar zwaarverslaafde Nederlanders kunnen de gecensureerde versie natuurlijk gewoon nabestellen. cool

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Gelukkig ben ik er altijd vroeg bij op dinsdag voor de Humo en ik heb dus een ongecensureerde versie crazy Snap ook de ophef niet, het is overduidelijk satirisch bedoeld.. Dat hele stuk van het weekblad is satire.


Ja, ik heb dus het probleem dat ie hier pas donderdag verschijnt. Dus dan zal ie waarschijnlijk niet hier binnenkomen. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen.


Het is iets genuanceerder. Er is een vonnis in kortgeding dat Humo 3 uren de tijd gaf om alle exemplaren uit de winkel te verwijderen. Per exemplaar dat niet verwijderd was, werd een dwangsom van € 250 opgelegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Gelukkig ben ik er altijd vroeg bij op dinsdag voor de Humo en ik heb dus een ongecensureerde versie crazy Snap ook de ophef niet, het is overduidelijk satirisch bedoeld.. Dat hele stuk van het weekblad is satire.


Denk ook een beetje PR, want ik dacht in De Morgen gelezen (ergens begin van dit jaar) te hebben dat de verkoop erop achteruit ging-gaat. cry
Ik heb het hier voor mij liggen, satire nu ja. laughblusheek

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even bij de bladenman hier in Nederland geweest, en warempel: die verkoopt 'm gewoon. En da's dan ook meteen de originele versie! smile Ik hoop niet dat ik nu slapende honden wakker gemaakt heb, en ze in Nederland ook gaan controleren of ze uit de rekken zijn gehaald... blush:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...