Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ik koop in Nederland bijna wekelijks het Belgische weekblad Humo. Nu staat er op hun site dat het nummer van deze week uit de rekken is gehaald. Betekent dat dus écht deze week geen Humo, of ligt ie in Nederland morgen wel gewoon in de winkels? Bron: Humo.be
matthew_be_wvl Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Er staat een satirische prent in van Ferdinand Koekelberg - de omstreden chef van de politie hier - en zijn gul gepromoveerde secretaresse in "compromitterende houding". En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Er staat een satirische prent in van Ferdinand Koekelberg - de omstreden chef van de politie hier - en zijn gul gepromoveerde secretaresse in "compromitterende houding". En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen. Jammer, ik dacht even mijn jaargang compleet te maken, maar dat gaat dus niet lukken.
Bowsat Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Vrijdag geeft Humo een gecensureerde versie uit volgens middagnieuws.
Koen B Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: Bowsat Vrijdag geeft Humo een gecensureerde versie uit volgens middagnieuws. ...en of die nog in NL gedistribueerd gaat worden is natuurlijk maar de vraag, maar zwaarverslaafde Nederlanders kunnen de gecensureerde versie natuurlijk gewoon nabestellen. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
D.Quijote Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ben gelijk nieuwsgierig geworden, dus even googelen op "verboden foto humo" Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Ik woon bij de Belgische grens, dus ik ben zo in bijvoorbeeld Lommel of Neerpelt geweest. Afwachten dus, misschien komt ie wel in de Nederlandse winkels op maandag ofzo?
voodoodoll Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Gelukkig ben ik er altijd vroeg bij op dinsdag voor de Humo en ik heb dus een ongecensureerde versie Snap ook de ophef niet, het is overduidelijk satirisch bedoeld.. Dat hele stuk van het weekblad is satire.
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: voodoodoll Gelukkig ben ik er altijd vroeg bij op dinsdag voor de Humo en ik heb dus een ongecensureerde versie Snap ook de ophef niet, het is overduidelijk satirisch bedoeld.. Dat hele stuk van het weekblad is satire. Ja, ik heb dus het probleem dat ie hier pas donderdag verschijnt. Dus dan zal ie waarschijnlijk niet hier binnenkomen.
Coliseo Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl En zij hebben €250 schadevergoeding geeist per verkochte Humo. Daarom heeft Sanoma magazines alle Humo's uit de rekken laten nemen. Het is iets genuanceerder. Er is een vonnis in kortgeding dat Humo 3 uren de tijd gaf om alle exemplaren uit de winkel te verwijderen. Per exemplaar dat niet verwijderd was, werd een dwangsom van € 250 opgelegd.
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: Bowsat Vrijdag geeft Humo een gecensureerde versie uit volgens middagnieuws. Mooi dat er vrijdag een nieuwe versie uitkomt. Heb ik wel geen 'collectors item', maar wel het blad. Dat wordt een ritje naar België dan dit weekend!
Gene 1225 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Als je er echt aan gehecht bent om de " originele " humo te hebben dan wil ik je wel mijn exemplaar opsturen . Niet eerder dan vrijdag 14/11 , anders zit ik zonder tv-gids . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Elwin Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Geplaatst: 6 november 2008 Dat laat ik je voor die tijd dan nog wel weten. Ik ga eerst kijken of ik aan een exemplaar kan komen, maar dan stuur ik je nog wel een PM tegen die tijd.
pollebru Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Origineel bericht van: voodoodoll Gelukkig ben ik er altijd vroeg bij op dinsdag voor de Humo en ik heb dus een ongecensureerde versie Snap ook de ophef niet, het is overduidelijk satirisch bedoeld.. Dat hele stuk van het weekblad is satire. Denk ook een beetje PR, want ik dacht in De Morgen gelezen (ergens begin van dit jaar) te hebben dat de verkoop erop achteruit ging-gaat. Ik heb het hier voor mij liggen, satire nu ja. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Elwin Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Geplaatst: 6 november 2008 Vandaag even bij de bladenman hier in Nederland geweest, en warempel: die verkoopt 'm gewoon. En da's dan ook meteen de originele versie! Ik hoop niet dat ik nu slapende honden wakker gemaakt heb, en ze in Nederland ook gaan controleren of ze uit de rekken zijn gehaald...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen