Ga naar inhoud


Canal Digitaal smartkaart heractiveren lukt niet.. ???


Digipaps

Aanbevolen berichten

Ik heb geen beeld meer, behalve op NED. 1,2 en 3...dus ik dacht..hmmm..begin van de maand..keywissel..even heractiveren.

 

Niet dus..ik ga naar de CD website en heractiveer de kaart..dacht ik..

krijg ik een melding dat ik deze aanvraag al reeds gedaan heb...pffff...ben al maanden niet op hun site geweest..iemand een idee hoe dit kan?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pffff....wat een toko zeg, ik maak een account aan om de online fakturen te bekijken...die kloppen dus..betaald.

 

Staat er ook een mogelijkheid om klantenservice te e-mailen..heee..dacht ik..dat is mooi...helaas dat gaat dus niet want het werkt gewoon niet.

 

K.T service dus..en bellen gaat niet naar hun 0900 nummer vanuit het buitenland...gezellig. mad

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar geleden een CD kaart gekocht, sindsdien kijk ik naar alle gangbare zenders(RTL, SBS, Veronica. etc.) zonder ooit maandelijks te betalen.

 

Weet iemand hoe dit kan?

Je moet toch bij alle CD kaarten betalen!?

 

D.Quijote, zou je mij dat nummer ook kunnen sturen aub?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Hoi Wil, ik heb hier wel een normaal nummer en ook een fax. Ik stuur je even een PM

Salu2, D.Quijote


Nou ze weigeren om via het door jou verstrekte nummer te helpen, u moet maar het 0900 nummer draaien zegt die bitch...
Dat gaat niet vanuit het buitenland mevrouw....maar in het buitenland heeft u ook geen recht op de servicenummers mijnheer...punt

En nu??

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Humming
Ik heb 2 jaar geleden een CD kaart gekocht, sindsdien kijk ik naar alle gangbare zenders(RTL, SBS, Veronica. etc.) zonder ooit maandelijks te betalen.

Weet iemand hoe dit kan?
Je moet toch bij alle CD kaarten betalen!?

D.Quijote, zou je mij dat nummer ook kunnen sturen aub?

Alvast bedankt.


Je bent toch niet van plan om te gaan klagen, dat je alle zenders kan bekijken zonder ervoor te betalen? Dit duid er op dat de administratie van CD niet helemaal op orde is.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...