Digipaps Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ik ben even de kluts kwijt...ik heb net een topic geopend over het niet kunnen heractiveren van mijn CD kaart...ik zie hem alleen nergens meer..??? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Alventali Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Deze miscchien. Je kunt je eigen berichten bekijken onder mijn instellingen/ mijn berichten Daar staat helemaal onderin mijn berichten. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Digipaps Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 aha...verplaatst dus..ok...hoewel ik twijfel of het daar thuis hoort..maar goed...ik had het wel overwogen. Zou wel handig zijn als dit dan even vermeld werd.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Ome Merde Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 ach, een beetje zoekwerk kan geen kwaad, het houdt je scherp merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten