Gast Marij Bak Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Hallo, Ik heb het familiepakket bij CD en daar geeft men aan dat er ook TCM bij zit. Maar helaas krijg ik daar geen beeld terwijl het programmaboekje van de tv aangeeft dat ze de hele dag uitzenden. Hoe kan dit? Weet iemand raad? Groet Marij
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 TCM zendt pas uit na 21u. Overdag zit op dat kanaal Cartoon Network.
Eduard07 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: Marij Bak Hallo, Ik heb het familiepakket bij CD en daar geeft men aan dat er ook TCM bij zit. Maar helaas krijg ik daar geen beeld terwijl het programmaboekje van de tv aangeeft dat ze de hele dag uitzenden. Hoe kan dit? Weet iemand raad? Groet Marij Heb je niet per abuis de Franse transponder ingeprogrammeerd? (Toevallig stond die gisteren open..) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
MagicOnline Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Heb dit ook wel eens met TCM en Film123, naar het aanvragen van een heractivatie signaal werkt het gewoon weer wel. Denk dat er een bug in de auto-update zit van CDS CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen