Ga naar inhoud


HCC Dagen? Wie weet meer


Rocketscientist

Aanbevolen berichten

November, de maand dat de HCC Dagen werden gehouden.( vorig jaar om onduidelijke reden niet )

 

Nu worden ze weer gehouden en maken ze deel van een of ander evenement. Als ik dit zo lees ben ik bang dat het concept van de vroegere HCC dagen volledig om zeep is geholpen en dat het HCC lid nu >€ 7,50 moet bijdragen ( vroeger waren de dagen gratis ) aan een of andere multimedia kermis.

 

Vult u rustig aan.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Rocketscientist
November, de maand dat de HCC Dagen werden gehouden.( vorig jaar om onduidelijke reden niet )

Nu worden ze weer gehouden en maken ze deel van een of ander evenement. Als ik dit zo lees ben ik bang dat het concept van de vroegere HCC dagen volledig om zeep is geholpen en dat het HCC lid nu >€ 7,50 moet bijdragen ( vroeger waren de dagen gratis ) aan een of andere multimedia kermis.

Vult u rustig aan.


Tsja ook de HCC is commerciëler geworden, jammer net zoals je zegt vroeger waren ze voor de leden gratis, je krijgt steeds minder waar voor je geld

Overigens die 7.50 is ondanks alles een stuk minder dan 20 euro die je moet betalen als je geen lid bent


en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Overigens die 7.50 is ondanks alles een stuk minder dan 20 euro die je moet betalen als je geen lid bent

 

Tja, maar vroeger had je wat standhouders met informatie en 2 a 3 hallen vol computerpret ( lees meuk ).

 

Ik ben bang dat je nu met 1 hal wordt afgescheept en dan nog met iets waar je weinig aan hebt.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb na meer dan 20 jaar het lidmaatschap opgezegd.

Ik vind dat het een puur commerciële instelling is geworden waar geen ruimte meer voor de hobby is.

Ze proberen je zelfs het (waardeloze) blad "Computer Idee" in de maag te splitsen.

Als je niet aangeeft dat je dit blad niet wenst gaan ze er vanuit dat je abonnee wilt worden.

Volgens mij gaan ze op deze manier heel veel leden verliezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Hier idem dito.

Ook mijn lidmaatschap opgezegd, ben benieuwd hoeveel procent leden ze overhouden. Overigens nog geen bevestiging gehad van mijn opzegging die ik per mail heb gedaan, maar eens afwachten wat ze gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook jarenlang lid geweest en heb direct na de splitsing met computer totaal HCC opgezegd. Voor mij dus ook geen meerwaarde meer. En inderdaad, deze week kreeg ik een ander blad meegestuurd, te weten Chip. Heb dat blad nog niet gelezen maar de manier van in de maag splitsen staat mij ook zeker niet aan. Heb ze inmiddels gevraagd of ze van de put gerukt zijn. Nog geen antwoord gekregen.

Heb ook nog geen bevestiging van mijn opzeg gekregen. Iemand anders al wel?

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
Al enig idee hoeveel leden de HCC verloren heeft met de recente splitsing? Ik heb het lidmaatschap in ieder geval opgezegd, maar ja, ik was dan ook pas 25 jaar lid...

T B

Heel veel waarschijnlijk. Vroegah, dus met C!T was het nog enigzins interessant. Na de splitsing heeft HCC geen enkel nut meer en als ik de berichten zo lees van hoe ze op dit moment met leden omgaan wil je dat niet ook. Reageren op een opzegging is nog teveel moeite. Dat was dan eens zo'n gerenomeerde instelling die er was voor hun leden. sick

Het blad is tegenwoordig ook alsmaar hetzelfde dus daar is het boeiende ook wel vanaf. Ook deze dus opgezegd en IDG was in ieder geval wel zo netjes om mij een bevestiging van opzegging te sturen. Daarvoor hulde. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop al mee sinds te tijd van de Sinclair zx81 en de Vic20.

Vroeger op zaterdag ochtend naar de gebruikersgroep in het HCC kantoor in Houten

 

Inderdaad, de meerwaarde is er niet meer. Waarschijnlijk alleen maar "bestuursleden" die mooi weer spelen en hun dikke salaris uit het lidmaatschapgeld betaald krijgen.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn lidmaatschap op HCC inmiddels per brief ook opgezegd, op 1 oktober, de 2 maanden opzegtermijn zijn toen nog niet ingegaan, hoewel ik de brief over de definitieve splitsing op de valreep kreeg.

Van HCC nog niets gehoord, dus al zo'n maand.

Mogelijk kunnen ze het aantal afmeldingen niet aan.........

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze in augustus al gefaxt. Geen reactie, daarna nog een brief gestuurd met copy van de fax. Ook nog geen reactie. Is inmiddels al weer ruim een maand geleden denk ik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg PC active. op zich geen slecht blad zo te zien, maar ik heb er al drie. Ik heb ze ook meteen te kennen gegeven dat ik dit soort colportage ver beneden peil vindt. Ik heb nog niet opgezegd, ik wacht nog even de gang van zaken een jaartje af.

Dat we de oude HCC dagen niet terug krijgen is wel duidelijk. Dat is de tijd. We krijgen het oude waterlooplein, de zwarte markt Beverwijk van 15 jaar geleden en de PC dump van vijf jaar geleden ook niet terug.

Maar ik ga wel even kijken wat ze er nu van maken.

 

Albert_H.

 

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in 2007 na meer dan 20 jaar lidmaatschap opgezegd nadat bekend werd dat de HCC dagen niet werden gehouden dat jaar.

 

Na het verdwijnen van de HCC-dagen zag ik geen meerwaarde meer in het lidmaatschap. De CT is verworden tot een commercieel promotieboekwerk van hardware.

 

Ik heb het blad al een jaar niet meer in huis en mis........ NIETS!

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eindelijk. Na een fax eind augustus en nog een brief begin oktober heb ik dan eindelijk een schriftelijke bevestiging ontvangen dat mijn HCC lidmaatschap per 31 december wordt beeindigd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...