Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook ik heb een aantal maanden geleden mijn abonnement van Computer Totaal en HCC opgezegd. Geen HCC dagen meer en ook de Computer Totaal bleef weken lang in de plastic verpakking.

Ik wil in plaats hiervan een abonnement op een satellietblad. Een aantal maal heb ik de Hopper Guide en de Tele Satellite gekocht. De Tele Satellite vind ik eerlijk gezegd de beste van de twee en heeft ook nog eens een leuk cd-tje erbij.

Wat vinden jullie van deze bladen?

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Ook hier is de bevestiging binnen dat het abo. gestopt is.

Zullen wel een paar uitzendkrachten zijn aangetrokken om de massa even weg te werken smile

Geplaatst:

Ook ik heb vandaag opgezegd. Inderdaad weinig meerwaarde. Die aparte groepen waar je aan kunt deelnemen is voor mij niet meer van deze tijd. Vroeger toen er weinig tot geen internet was was het best interssant om eens naar zo'n avond te gaan ter informatie. Maar nu met internet lijkt het allemaal redelijk overbodig. Verder zou de HCC dagen nog een pro kunnen zijn. Maar nu ik zie wat een kaartje kost....pfff. Ook hier geldt overigens: vroeger had je op de HCC dagen echte koopjes. Nu met allerlei webshops is dat ook niet meer het geval. Dus die meerwaarde is er ook niet meer. Helemaal niet als je ook nog eens 20 euro entree moet betalen EN waarschijnlijk ook nog wat euro's aan parkeergeld.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Reken bij de Jaarbeurs ook maar op zeker 10 euro parkeerkosten dus dan ben je er al 30 kwijt (zonder kortingen)en dan ben je net binnen. sick

Geplaatst:
Origineel bericht van: hummiesat
Reken bij de Jaarbeurs ook maar op zeker 10 euro parkeerkosten dus dan ben je er al 30 kwijt (zonder kortingen)en dan ben je net binnen. sick

En vergeet het treinkaartje cq brandstoffen niet.

Als ik even reken:

€20,- toegangsprijs
€10,- (kruitvat)treinkaartje

Als ik dan een Syncmaster T200 hier voor €160,- koop zou die op de beurs dus €160,- - €30,- = €130,- moeten kosten. Daarbij zit je nog met garantie.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Wat ik van de laatste HCC dagen weet was dat er een verkoper stond van satapparatuur. Die had speciaal op de beurs wat aanbiedingen. Het was er erg gezellig.

Geen flauw idee of de firma er staat. Dan kan je eventueel nog wat terug verdienenvan de entree prijs.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Geplaatst:

Zou wel mooi zijn als we ergens een lijstje van deelnemende standhouders zouden hebben, die heb ik nog niet kunnen vinden.

Hoewel de inhoudelijke zaken zeer interessant kunnen zijn ben ik vooral van oudsher een liefhebber van veel leuke spullen kopen :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcel9
Zou wel mooi zijn als we ergens een lijstje van deelnemende standhouders zouden hebben, die heb ik nog niet kunnen vinden.

Hoewel de inhoudelijke zaken zeer interessant kunnen zijn ben ik vooral van oudsher een liefhebber van veel leuke spullen kopen :D

Ik ook nog niet, maar er staat wel heel veel informatie over de HCC dagen op de website

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Ehh huh? €uro 20,00 ? voor zo´n beetje computer geneuzel?

Als je naar een Mega Show als IBC of NAB gaat is de toegang gratis. (Als je je voor een bepaalde datum registreerd).

Lachuh.... :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nou ik heb dan € 8,00 ( plus € 12,00 voor het parkeren) betaald maar ook dat was veel te veel. Misschien voor de doorgewinterde HCC gebruikersgroeper of de gamers, maar als je voor de PC beurs gaat is het niet de moeite.

Ik denk dat de markt voor de PC beurzen verzadigd is, de PC dump zakt ook weg. Iedereen heeft alles al en het tweedehands materiaal is, vanwege de snelheid van de ontwikkelingen, al te oud of te groot.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

En weer is het topic van naam veranderd...hoe kun je dan ooit de zoekfunktie op dit forum nog serieus nemen?

Geplaatst:

Ondanks de negatieve geluiden hier op sat4all over de HCC, zijn er de afgelopen dagen toch nog ruim 60.000 bezoekers geweest.

Toch een respectabel aantal

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen