Ga naar inhoud


HCC Dagen? Wie weet meer


Rocketscientist

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rocketscientist
40.000 bezoekers hebben het dus laten afweten.


Ondanks dat ik het een teleurstellende beurs vond, ben ik twee keer geweest :-)

(moest een DOA omruilen, anders moest ik naar Groningen - haha)

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: chrisch
Origineel bericht van: Rocketscientist
40.000 bezoekers hebben het dus laten afweten.


Ondanks dat ik het een teleurstellende beurs vond, ben ik twee keer geweest :-)

(moest een DOA omruilen, anders moest ik naar Groningen - haha)

Dan waren het er dus ook geen 60.000 maar 59.999 :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Als het aantal bezoekers minder is geworden dan verwacht, dan hebben de organisatoren altijd het volgende lul-smoesje: "het aantal bezoekers was minder dan verwacht, maar de -kwaliteit- van de bezoekers is gestegen. :D

 

Net als de huizenmarkt stagneerd en terugloopt. Dan zeggen de makelaars: de markt voor huizen loopt niet terug, maar de huizen staan alleen wat langer te koop. :D

 

Of nog een voorbeeld: we hadden een omzet verwacht van €uro 2 miljoen. Helaas bleek de werkelijke omzet maar 1,5 miljoen €uro. Zodoende hebben we een verlies van een half miljoen €uro geleden. Er zitten dus geen salarisverhogingen in dit jaar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, en heb dat ook hier en daar gehoord, dat veel bezoekers kwamen in de hoop dat het weer een ouderwetse beurs zou worden.

Maar dat viel tegen, die tijden zijn voorbij.

Als ze het volgend jaar weer doen zullen ze er een heel goede campagne aan vooraf moeten laten gaan, anders laten veel bezoekers van dit jaar het afweten denk ik.

 

De laatste opmerking van de Drs is mij uit het hart gegrepen. Minder winst dan vorig jaar of minder dan begroot is verlies tegenwoordig. Een jaar wat minder is niet meer mogelijk.

Zo snel schijnen we te wennen aan een stijgende conjunctuur.

Nou, dan kunnen we onze borst natmaken zo te zien.

 

Albert_H.

 

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho ho, je vergist je. Tegenwoordig is het vaak niet "minder winst dan vorig jaar", maar "minder GROEI van de winst dan vorig jaar" en dus gaat het slecht.....

 

Maar volgens mij ben ik nu gigantisch off-topic.

Kortom, de oude HCC-dagen zijn verleden tijd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

HCC dagen teerde volgens mij vooral op de koopjes voor het internet/webshop tijdperk. Aangezien er nu altijd wel ergens iets heel goedkoop te verkrijgen is en je voor de HCC entree moet betalen is denk ik de reden dat de HCC dagen in deze opzet geensucces meer blijken te zijn. Ikzelf zou nog wel willen gaan als er geen entree zou worden gevraagd. Niet vanwege de koopjes aldaar maar meer om te kijken naar de nieuwe gadgets, nieuwe programma's enz.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks mijn grote kritiek ben ik wezen kijken. Je weet maar nooit een mens kan zich vergissen.

 

Wat ik niet snapte was die megahal die behalve een podium en megascherm helemaal leeg was en ook bleef. Er was geen hond die keek naar wat er op het podium afspeelde. Deze ruimte hadden ze kunnen gebruiken voor al de verschillende gebruikersgroepen. De gebruikersgroepen werden nu in een klein hoekje gepropt.

 

Binnen 1 1/2 uur stond ik weer buiten.

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...