Ga naar inhoud


TVVlaanderen op de Erotica-beurs


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Een tip voor de geïnteresseerden dit weekeinde.

 

Bron : tvvlaanderen website

 

" Dit weekend, 8 en 9 november, kan u TV VLAANDEREN terugvinden op de Mega Erotica Beurs in Flanders Expo te Gent. Met de meeste bezoekers, exposanten en shows is dit de grootste erotische beurs van België. Sinds 2007 is TV VLAANDEREN partner van dit mega evenement dat duizenden bezoekers uit binnen- en buitenland aantrekt."

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een voorstelling van Hstler TV en XXX Xtreme wie gaat zal het eens met z'n eigen ogen kunnen zien.

 

laugh Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@paullo: vind ik ook.

 

Die eerste reclame met dat "criminele" sfeertje vond ik al eigenlijk op het randje, maar als je dergelijke evenementen gaat sponsoren of daar met een stand gaat staan, wordt je daar toch een beetje mee vereenzelvigd. Dat DorcelTV en Hustler op dit evenement staan, dat is dan weer wel te begrijpen, maar toch niet TVV...

 

Vreemde PR-dienst, dat wel confused

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

T was wel eens de moeite om eens naar zo'n beurs te gaan, er waren bezoekers van verschillende leeftijden 20ers, 30ers, 40ers, 50ers en ouder.

Er was Heineken bier, ik denk wel dat de Nederlanders daar dol op zijn.

De Live shows waren goed en er stonden ook tv's waar films op te zien waren, ook Hstler TV eens kunnen zien en een handtekening gekregen van een actrice uit de filmwereld wat wil je nog meer als vrijgezel ...

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
@paullo: vind ik ook.

Die eerste reclame met dat "criminele" sfeertje vond ik al eigenlijk op het randje, maar als je dergelijke evenementen gaat sponsoren of daar met een stand gaat staan, wordt je daar toch een beetje mee vereenzelvigd. Dat DorcelTV en Hustler op dit evenement staan, dat is dan weer wel te begrijpen, maar toch niet TVV...

Vreemde PR-dienst, dat wel confused


wat is daar nou mis mee? is gewoon handel, net zoals het verkopen van kleurpotloden. Voorwaarde natuurlijk wel dat alle acteurs en actrices vrijwillig meedoen en er ook geen andere wetten worden overtreden.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk is het gewoon handel, alleen vraag ik me gewoon af of het wel SLIM is om dit te doen. Ik denk dat je er juist meer mensen mee afschrikt dan naar je toe lokt. Maar ieder zijn mening, uiteraard shocked

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...