lujo Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Wat is de nieuwste Canal Digital smartcard? Er bestaat toch een groene en die is seca2 en een zwarte? Welke codering heeft dat zwarte kaartje?
leo1949 Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Alle kaarten op de bovenste rij zijn Seca2 En de onderste 2 zijn Irdeto2. De Seca2 kaartjes staan in volgorde van oud naar nieuw Ook de Irdeto kaartjes staan in volgorde van oud naar nieuw >>> Kijk hier maar even voor de voorbeelden <<< Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
lujo Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Geplaatst: 6 november 2008 Origineel bericht van: leo1949 Alle kaarten op de bovenste rij zijn Seca2 En de onderste 2 zijn Irdeto2. De Seca2 kaartjes staan in volgorde van oud naar nieuw >>> Kijk hier maar even voor de voorbeelden <<< Bedankt. Weet je misschien ook wat de verschil is tussen de verschillende Seca2 kaartjes? Snellere chip of iets meer geheugen....
leo1949 Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 De oudste schijnen gemakkelijker te kraken zijn. De nieuwere hebben extra beveiligingen ter voorkoming daarvan Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
elembeetje Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Mijn ervaring met de canaldigitaal seca2 cards is het volgende. Ik heb nog een aston 1.03 ci module en hierin valt het signaal van de oude zwarte kaart na ongeveer 1 minuut uit en de maandelijkse update komt daarom ook niet binnen. Maak ik nu gebruik van de nieuwste( de rechtse in de bovenste rij), dan blijf ik wel signaal houden en krijg ook de maandelijkse updates binnen. Heeft dit met de extra beveiliging te maken?
leo1949 Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 De aston 1.03 word niet meer ondersteund door CD's en daarom werkt het niet meer zo lekker. Je zal dan ook moeten zoeken naar een hogere versie van de aston. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen