Ga naar inhoud


November, ik ben weer verkouden, welke middelen gebruiken?


Neptunus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Germs can live for a surprisingly long time on hard surfaces like desks, doorknobs and tables. Most people get sick when they touch something that is contaminated with germs and then touch their eyes, nose or mouth. The easiest way to reduce your chance of getting sick is to wash your hands often with regular soap and water and avoid touching your face.

 

Ziektekiemen kunnen verbazingwekkend lang overleven op harde oppervlakten zoals bureau's,deurknoppen en tafels.

De meeste mensen worden ziek als ze iets aanraken wat besmet is met ziektekiemen en dan daarna hun ogen, neus of mond.

De makkelijkste manier om ziek worden te voorkomen is om regelmatig je handen te wassen met water en gewone zeep en vermijd het aanraken van je gezicht.

 

Volgens Public Health Agency of Canada

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van plannen.

1. bij aanzet strepsels en ibprofen

2. s'avonds nog een ibp, kleding aanhouden in bed, verwarming op 24 en flink drijven in bed

3. verdubbel je multivitamine

4. herhalen tot de waanbeelden wegzijn

5. en dan weer aan het werk!

 

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg half september als raad van mijn stomatologe niezen met de mond open en hand voor de mond, probeer dat eens.

 

Ik moet toegeven ik heb sindsdien geen verkoudheid meer ...

 

Ik voorkom ook verkoudheden door me niet al te warm te kleden binnen op het werk en soms buiten draag ik een hemd met korte mouwen, een beetje fris kan geen kwaad.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: satcat

De meeste mensen worden ziek als ze iets aanraken wat besmet is met ziektekiemen en dan daarna hun ogen, neus of mond.
De makkelijkste manier om ziek worden te voorkomen is om regelmatig je handen te wassen met water en gewone zeep en vermijd het aanraken van je gezicht.

Volgens Public Health Agency of Canada


zou best kunnen. ik wast mijn handen best wel vaak. houdt niet van om vieze dingen aan te pakken. nadat ik een hond of kat (of dier) heb geaaid, wast ik gegarandeerd mijn handen.
(nee, ik heb geen reinheidsfobie of hoe dat ook heet)
en ben niet vaak verkouden.. *klop klop klop*
en wat te denken van toetsenborden? zoiets moet je niet gaan delen met andere mensen.. als ik bedenk waar mensen aan hebben gezeten voordat ze weer achter het toetsenbord gaan zitten.
jek.

daarintegen rook ik wel, en enkel buiten.
en met deze temperaturen sta/zit ik vaak buiten.


Origineel bericht van: Timm1983
Ik kreeg half september als raad van mijn stomatologe niezen met de mond open en hand voor de mond, probeer dat eens.

ik hoorde een dergelijk advies om juist NOOIT hand voor de mond te doen, omdat je dan de ziektekiemen met je handen weer verder kan verspreiden..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...