Ga naar inhoud


Nog even wachten ( Ipbox 900/9000 HD ) Enigma 2 !!


Gast Gman2oo6

Aanbevolen berichten

Hij komt er aan ENIGMA 2

Is ontwikkeld door SIFTEAM en moet zeggen ziet er gelikt uit

 

waarvan hier proof

 

van ontwikkelaar zelf :

 

What tuner will be supported :

900, 910 and 9000 (tested all HD boxes)

However no double tuner support yet,

 

When will it be released :

Probably tomorrow, probably Monday, wait and you will see, i will not fix a date because i like to fix the most bugs i can, now it works pretty good, but it's not bugless :P

 

 

nou zal mij benieuwen of dit het wonder is waar alle DMM over roepen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Gman2oo6
Hij komt er aan ENIGMA 2.
Is ontwikkeld door SIFTEAM en moet zeggen ziet er gelikt uit.

Nou zal mij benieuwen of dit het wonder is waar alle DMM over roepen.


Origineel bericht van: Toxic[Q (zie topic Vraagjes over de 9000/Cuberevo op 04-11-2008)
DGstation software is in vergelijking tot enigma II maar "kinderpiel" en alle pogingen enigma II op een DGstation te draaien falen steeds.

Ron


@Gman2oo6 & Ron,

Tegen ons aller verwachting in draait kennelijk nu al echt Enigma 2 op de DGStation/IPBox coolsmile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: Gman2oo6
Hij komt er aan ENIGMA 2.
Is ontwikkeld door SIFTEAM en moet zeggen ziet er gelikt uit.

Nou zal mij benieuwen of dit het wonder is waar alle DMM over roepen.


Origineel bericht van: Toxic[Q (zie topic Vraagjes over de 9000/Cuberevo op 04-11-2008)
DGstation software is in vergelijking tot enigma II maar "kinderpiel" en alle pogingen enigma II op een DGstation te draaien falen steeds.

Ron


@Gman2oo6 & Ron,

Tegen ons aller verwachting in draait kennelijk nu al echt Enigma 2 op de DGStation/IPBox coolsmile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Dus je ziet Ron , Het is toch niet allemaal kinderpiel

gr ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu CLI8340 aan het proberen maar het loopt al meteen vast met PANIC. De andere images kan ik niet mee opnemen want opgenomen bestanden laten zich niet afspelen, tenminste als ik via EPG een programma instel of via de Timer. Gewoon met hand op REC drukken gaat wel goed. Met CLI images kon dat wel maar die zijn erg onstabiel en lopen snel vast. Ik ben de wanhoop nabij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: esreverse
Ik ben nu CLI8340 aan het proberen maar het loopt al meteen vast met PANIC. De andere images kan ik niet mee opnemen want opgenomen bestanden laten zich niet afspelen, tenminste als ik via EPG een programma instel of via de Timer. Gewoon met hand op REC drukken gaat wel goed. Met CLI images kon dat wel maar die zijn erg onstabiel en lopen snel vast. Ik ben de wanhoop nabij.


Flash eerst je box eens met een originele 8340 image van DGS of ABcom, na het starten van de image doe je eerst een factory reset. Nu flash je de CLI of NLB (mijn voorkeur) image.
Na starten eerst weer factory reset, dan weer restart!!!
Kijk nu eens of het wil werken zonder panic, anders eerst even je HDD formatteren. Kan zijn dat je HDD corrupt files bevat!!

Lukt dit niet, kom even langs met je box, dan fixen we m samen wink

suc6

Jaxc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...