Ga naar inhoud


Nog even wachten ( Ipbox 900/9000 HD ) Enigma 2 !!


Gast Gman2oo6

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

[quote name=JaxcCps let wel op gebruik GEEN oude kanalenlijst doe een verse scan' date=' oude lijsen kunnen panics veroorzaken wink [/quote]

 

Vertel mij wat. Zelfs verse kanaallijsten met een wijziging in je favorieten lopen al vast. Is daaar nog een weetje voor zonder opnieuw te hoeven flashen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: esreverse
[quote=JaxcCps let wel op gebruik GEEN oude kanalenlijst doe een verse scan, oude lijsen kunnen panics veroorzaken wink


Vertel mij wat. Zelfs verse kanaallijsten met een wijziging in je favorieten lopen al vast. Is daaar nog een weetje voor zonder opnieuw te hoeven flashen?

Niet dat ik weet, bij mij loopt ie als een zonneje met NLB erop!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

na het op zetten van de.. nlb8340-v1.0.. een fabrieksreset dan moet het werken. hier werkt het perfect met mgcam . de oude db niet gebruiken,nieuw satscannen werkt perfect.dat doe ik met een usb kabel. smirk

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij met mijn ABcom 900HD. Enigma 1 of 2 maakt mij niet zoveel uit, als het maar komt. Ik heb al een tijdje geen nieuwe flash gebruikt, omdat ik toch geen harde schijf heb. Ik kan nog wel een tijdje op Enigma wachten, dat is niet zo erg.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: esreverse
Laat maar komen want ik krijg neigingen om mijn ipbox9000 uit het raam te flikkeren. Wat een bak ellende met die andere images.


gebruik SIF met Incubus geen klachten hier werkt als een speer.
maar als je z'n slechte ervaringen heb wil je wel 200,- geven voor die 9000 :D
geen probleem TOP ding zou niet meer willen ruilen met een DM whistle

S-F
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit werkt, dan heeft DM een vet probleem. Een kennis van mij heeft al de 8000, maar deze heeft veel nukken. Daarnaast is de afwerking van de kast bedroevend, dan ziet de 9000 toch wel gelikter uit.

 

Ikzelf heb inmiddels ervaring met enigma2 en zie wel voldoende meerwaarde. Maar zelfs op de 7025 werkt e2 niet stabiel, ben echt benieuwd of de 9000 dezelfde problemen heeft. Daarnaast is het wel te hopen dat dan alle plugins beschikbaar komen.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar isssie weer.

De eeuwige DM-IPbOX vergelijkziekte!

Noem mij dan maar eens die nukken, want ik heb gisteren de DM8000 na een weekje afkicken weer zien draaien en kon geen enkele "nuk" ontdekken.

De behuizing van de beta-modellen is al lang achterhaald.

de definitieve productieversie is net zo high-end als de PS3 met krasvrij gespoten zwarte kunststof delen en geen schroefjes in het zicht.

De huidige kunsstofdelen zijn veel te vuil en krasgevoelig waardoor ze er nu inderdaad na verloop van tijd wat slordig uit gaan zien, maar afgezien daarvan vind ik de DM8000 wel heel erg mooi en de meest uitgebreide goed werkende HD receiver die ik ooit gezien heb!

Stop nou gewoon eens met dat zielige vergelijken. Alleen het feit al dat een 9oo volgens jullie enigma 1 zou moeten draaien en een 9000 volgens jullie op enigma II zou moeten draaien, geeft al aan dat de software van dgstation in vergelijking tot een Dreambox zwaar zuigt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhh

 

"Stop nou gewoon eens met dat zielige vergelijken. Alleen het feit al dat een 9000 volgens jullie op enigma II zou moeten draaien, geeft al aan dat de software van dgstation in vergelijking tot een Dreambox zwaar zuigt."

 

Doe dat zelf dan ook niet meer ;-)

 

Lodie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar isssie weer.

De eeuwige DM-IPbOX vergelijkziekte!

Noem mij dan maar eens die nukken, want ik heb gisteren de DM8000 na een weekje afkicken weer zien draaien en kon geen enkele "nuk" ontdekken.

De behuizing van de beta-modellen is al lang achterhaald.

de definitieve productieversie is net zo high-end als de PS3 met krasvrij gespoten zwarte kunststof delen en geen schroefjes in het zicht.

De huidige kunsstofdelen zijn veel te vuil en krasgevoelig waardoor ze er nu inderdaad na verloop van tijd wat slordig uit gaan zien, maar afgezien daarvan vind ik de DM8000 wel heel erg mooi en de meest uitgebreide goed werkende HD receiver die ik ooit gezien heb!

Stop nou gewoon eens met dat zielige vergelijken. Alleen het feit al dat een 9000 volgens jullie op enigma II zou moeten draaien, geeft al aan dat de software van dgstation in vergelijking tot een Dreambox zwaar zuigt.

 

Ron

 

 

Het is toch hobby van de mensen ze moeten zelf weten wat ze gebruiken. En trouwens voor de prijs van een DM8000 kun je wel 2 DGstation aanschaffen. Over de kwaliteit van DM8000 kan nog niemand nog wat zeggen. Want die is nog niet eens leverbaar.

 

Dan moet men wachten tot alle kinderziektes uit de wereld geholpen wordt, dat DM8000 echt goed is moet men wachten tot de tweede misschien derde versie uit komt.

 

Maar goed dat is mijn mening over deze discussie.

 

Groeten

 

Sayco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is dat slechts jouw mening en niet de realiteit.

De DM8000 is juist nog niet op de markt omdat Dream Multimedia hun top-model nu eindelijk eens echt goed aan wil pakken. Daarom een lange zorgvuldige ontwikkelingsperiode, een lange en zorgvuldige betatest en een speciaal betatest forum waar ze heel goed luisteren naar de wensen van de gebruiker.

Daar kan dgstation nog een puntje aan zuigen. Die hebben hun bugs nog niet eens uit de modellen die al jaren op de markt zijn, van de Relook 300 tot nu de 9000.

Ik reageer slechts op jullie eigen vergelijkingen. Als je eens goed terug leest ben ik nooit de persoon die begint met vergelijken, maar reageer ik slechts op onjuiste "feiten".

Het enige dat mij bij Dream Multimedia niet bevalt is de prijs van de HD modellen, maar altijd beter nog veel betalen voor iets dat goed is en goed ondersteund wordt, dan TE veel betalen voor een dgstation receiver die het gewoon niet is en zeer wel realistisch ook nooit zal halen. Zodra er een nieuw model komt of die koreanen er geen brood meer in zien,, gaat de stekker er uit. Zie de Relook 300, mutant 200, relook 400.

Als daar geen enigma op zou draaien zou nog maar 1% van de oorspronkelijke kopers er nog een hebben staan. Nu is dat heel misschien 5 tot 10%.

Vergelijk de eerste DGstation receiver (de "Bugmaster 300") maar eens met de eerste Dreambox, want heel veel mensen hebben die nog steeds ondersteunde DM7000 al sinds 2002 in de woonkamer staan en kunnen NU 6 jaar later nog steeds op de fabrikant en distributeurs rekenen voor zowel hardware als software ondersteuning.

Succes verder met vergelijken wink

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...