Ga naar inhoud


Wie werkt wordt gestraft!


rommelaar

Aanbevolen berichten

Over het vorige jaar €240,- zorgpremie van de balasting terug ontvangen.Gisteren een blauwe brief ontvangen waarin staat dat ik de €240,- weer terug moet betalen omdat ik er geen recht op heb.

Over 2008 kan ik de €240,- weer opvoeren omdat ik niet meer werk.

 

Vorig jaar moest ik kwart over 5 mijn bed uit en kwam rond 5 uur er weer eens terug omdat ik werken moest.

Nu zit ik in de vut en kom om 8 uur mijn bed uit en ga dan lekker met het vrouwtje op mijn gemak ontbijten,wat we nog nooit samen hebben gedaan, en krijg €240,- terug van de belasting omdat ik er nu wel recht op heb.

Makkelijker kunnen we het niet maken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


krom, maar iemand die z'n leven hard gewerkt heeft zoals jij gun ik het wel. Helaas zijn er ook een boel uitvreters die hun hele leven hun handje ophouden en van alle klanten geld krijgen "omdat ze zo zielig zijn". Die middeleeuwen waren zo slecht nog niet, als je niet werkt, heb je ook geen geld! Als je je geld op een oneerlijke manier verdiend wordt je keihard aangepakt (niet zoals nu in NL dus). Dit geldt natuurlijk niet voor mensen die door ziekte ECHT niet kunnen werken

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in Nederland!

Mijn vrouw werkt 2 dagen in de week en valt hierdoor in een gunstig belastingtarief. Ze heeft overwogen om meer te gaan werken maar hierdoor zou ze in een ander belastingtarief vallen en die 4 dagen per maand extra zouden haar welgeteld zo'n 10 euro opleveren. Per maand.

 

Dan weet je weer waarvoor je het doet.

 

 

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemakshalve word alles wat de b.d. nu stuurt niet meer voorzien van naam ,doorkiesnummer of ondertekening dat geeft maar extra werk.

Alles word gedaan met t 0800 nummer dat is gratis maar je hebt er dan ook weinig tot niks aan. mad

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...