Ga naar inhoud


Peter R de Vries blijft Joran volgen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Zolang justitie hem niet (kan) pak(t)(ken) blijft Peter R hem het leven zuur maken(!!!!)


Net zolang dat PRDV zelf met de neus omhoog gaat.
Hoe harder je in de str*nt gaat roeren,hoe meer het stinkt wink
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waarom t is toch zo dat hoogstwaarschijnlijk vd Sloot gewoon schuldig is .

Dus gewoon doorgaan als de Vries zijnde mischien komt dat ventje dan tenminste vast te zitten zo als t hoort.

Het commercieel zijn en er een programma erover maken dat vind je intressant of niet en anders zet je de knop om.

Er zijn veel discutabelere[commerciele] dingen gaande hier in nederland daar hoor je geen mens over .

Als t de Vries betreft heeft iedereen opeens allerlei kreten klaar zoals Freek.

 

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Ik durf nu al te voorspellen: alles wat Van der Sloot zegt in het programma komende zondag, blijkt naderhand weer door hem verzonnen/gelogen te zijn (zal hij zeggen).

Het is nog niet eens zondag, en tadááá:
Van der Sloot ontkent betrokkenheid vrouwenhandel
"Ik heb niets gedaan. Ik zei maar wat. Ik heb het allemaal gebluft"

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freek vond dat Peter beter naar de justitie kon gaan dan een programma erover maken.

Nu denk ik dat Freek niet meer in de werkelijkheid leeft (en ik ben een grote fan van hem geweest).

Kijk naar verschillende zaken die Peter in de belangstelling bracht; als het aan justitie had gelegen waren deze geseponeerd of waren er onschuldigen in het gevang gezet.

Dankzij Peter, die de publiciteit via de Telegraaf en eigen programma opzoekt, worden er aan deze zaken tenminste aandacht besteed (Puttense moordzaak, oplichtingen via zigeuners, doofpot affaires, slapende rechters, politie die zich niet aan de regels houdt, slappe paspoort controle op Schiphol, etc etc etc).

Ik snap echt niet wat hier verkeerd aan is; ik ben juist harstikke blij dat iemand hier aandacht aan besteed.

 

Peter krijgt van mij een dikke 10 voor zijn werk.

Ik wou dat wij zo iemand in de regering hebben ipv de slappe houding van de Nederlandse regering(en).

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach die Peter is zo erg nog niet. Nee, dan Alberto Stegeman die bij een bedrijf dat ik ken (van naam) even een APK koopt !

Naam van het bedrijf VET in beeld terwijl waarschijnlijk alleen de keurmeester corrupt is.

 

Je zal maar eigenaar zijn.....

 

Dus Stegeman en de Vries samen de hei op en onder een hunnebed gaan wonen ;-)

 

Die Stegeman maakt zich in ieder geval helemaal NIET geliefd.

Voor Peter hebben ze nog wel bewondering en respect. Stegeman gaat eerdaags tegen een klap/knuppel of misschien zelfs een kogel lopen. Kan nooit lang meer duren eer dat iemand een keer hem op de korrel neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naam van het bedrijf VET in beeld terwijl waarschijnlijk alleen de keurmeester corrupt is.

 

 

de eigenaar is nog altijd verantwoordelijk voor de mensen waarmee ie in zee gaat. ik vind het terrecht dat de mensen mogen weten bij wie dergelijke praktijken voorkomen of voorgekomen zijn. t is nl. een zeer kwalijke zaak.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Peter is op jacht naar nog meer g€ld.
Joran is slechts een manier om daar aan mee te helpen.


Wat een domme reactie.
Natuurlijk gaat het om de centen, Peter R is een betaalde journalist.
Werk jij voor nop dan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Johan45
Peter is op jacht naar nog meer g€ld.
Joran is slechts een manier om daar aan mee te helpen.


Wat een domme reactie.
Natuurlijk gaat het om de centen, Peter R is een betaalde journalist.
Werk jij voor nop dan ?


Dat kan ik ook van jouw reactie stellen.
En ja, ik doe veel vrijwillegers werk voor nop.

Tuurlijk is Peter op geld uit, zoveel is wel duidelijk, ook voor jou.
Maar waar ik me bij Peter aan stoor is dat hij op een makkelijke manier wil scoren.
Een echte zware Thaise krimineel in de vrouwenhandel durft hij niet aan te pakken.
Daar zou hij veel meer vrouwen/meisjes mee kunnen redden dan met zijn jacht op Joran.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Johan45
Peter is op jacht naar nog meer g€ld.
Joran is slechts een manier om daar aan mee te helpen.


Wat een domme reactie.
Natuurlijk gaat het om de centen, Peter R is een betaalde journalist.
Werk jij voor nop dan ?


Dat kan ik ook van jouw reactie stellen.
En ja, ik doe veel vrijwillegers werk voor nop.

Tuurlijk is Peter op geld uit, zoveel is wel duidelijk, ook voor jou.
Maar waar ik me bij Peter aan stoor is dat hij op een makkelijke manier wil scoren.
Een echte zware Thaise krimineel in de vrouwenhandel durft hij niet aan te pakken.
Daar zou hij veel meer vrouwen/meisjes mee kunnen redden dan met zijn jacht op Joran.


Freek de Jonge "zingt" (kun je het nauwelijks noemen) toch ook over oorlog en ellende, en ik geloof nooit dat hij dat niet doet om er geld aan te verdienen. Daar is natuurlijk helemaal niks mis mee, maar gun een ander dat recht ook en doe je niet roomser voor dan de paus!
Hoe Freek reageerde sloeg helemaal nergens op. Dat hij later zelf opmerkte dat hij altijd met iemand in de clinch ligt tijdens zijn aanwezigheid daar vond ik een mooi teken aan de wand.
Maar goed, dom lullen is dan ook Freeks vak!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...