Ga naar inhoud


Peter R de Vries blijft Joran volgen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Johan45
Peter is op jacht naar nog meer g€ld.
Joran is slechts een manier om daar aan mee te helpen.


Wat een domme reactie.
Natuurlijk gaat het om de centen, Peter R is een betaalde journalist.
Werk jij voor nop dan ?


Als hij kwaliteit levert kan ik er vrede mee hebben maar als hij braggelwerk levert zoals hij steeds doet in de zaak Joran mag er best wel kritiek op geleverd worden. Het is gewoon goedkope publiciteit. De vorige keer zouden er veel onthullingen boven tafel komen nou dat hebben we gezien. Ja hoge kijkcijfers voor SBS6 dat dan weer wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Johan45
Peter is op jacht naar nog meer g€ld.
Joran is slechts een manier om daar aan mee te helpen.


Wat een domme reactie.
Natuurlijk gaat het om de centen, Peter R is een betaalde journalist.
Werk jij voor nop dan ?


Als hij kwaliteit levert kan ik er vrede mee hebben maar als hij braggelwerk levert zoals hij steeds doet in de zaak Joran mag er best wel kritiek op geleverd worden. Het is gewoon goedkope publiciteit. De vorige keer zouden er veel onthullingen boven tafel komen nou dat hebben we gezien. Ja hoge kijkcijfers voor SBS6 dat dan weer wel.


Hoezo braggelwerk (whatever dat is) we hebben toch allemaal kunnen zien en horen dat Joran uitgebreid uit de doeken doet dat hij Natalie hulpeloos op het strand heeft achtergelaten. Dat justitie daar dan weer niks mee kan/doet rust meer op het conto van Justitie, maar daar zijn we zo onderhand ook wel aan gewend.
En als ze de boel een keer niet verprutsen en iemand al veroordeeld krijgen loopt die binnen de kortste keer weer vrij rond.
Als De Vries er niet was geweest liep de echte dader van de Puttense moordzaak ook nog vrij rond.
Geef liever kritiek op de echte prutsers, want die verdienen nog meer geld dan De Vries.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Dat kan ik ook van jouw reactie stellen.


Boehoe.....
Dat jij vrijwilliger bent is mooi, maar welk stuk snap je niet van "commercieele omroep" ????
Die werken niet voor nop, het gaat hun om geld.
Peter R moet een programma maken dat scoort en dat is aardig gelukt.
Hij is journalist die geld maakt met zijn programma's.
De andere criminelen die 1000X groter zijn dan Joran, is niet Peter zijn probleem maar die van de politie.

Voor de rest geloof ik de negatieve, linkse opmerkingen hier wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou maar Freek heten en onterecht in de bak zitten. Justitie doet maar niks, en de Vries haalt je er toch maar uit. Maar je zou die moeder maar zijn waarvan de dochter is verdwenen en/of vermoord en een ander ontvangt daar juigend een prijs voor. Freek heeft voor mij hier een punt maar Peter R de Vries doet ook goed werk. Freek had niet zo geëmotioneerd en raar moeten reageren en de Vries moet alleen maar zeggen 'het is mijn werk', en verder niet te hard juichen indien er zulke ingrijpende emoties mee spelen.

 

Justitie is al teveel onderuit gegaan met gevoelige zaken en met een goede advocaat is die Joran zo weer vrij met een fikse schadevergoeding.

De leugen heeft korte pootjes, maar de waarheid achterhaald hem wel. Alles is dus een kwestie van tijd.

 

Grt. Schotel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Fatfreddy
Nou Pacman je geeft het goed weer en dat is exact hetgene wat een hoop mensen tegen hem hebben. Het gaat de publiciteitsgeile De Vries meer om de kijkcijfers en de centen dan om een stuk vakkundig journalistiek werk af te leveren.


so what?
hij verdient er mee EN hij dient het rechtsysteem..
justitie kost ook bakken vol geld (en dan ook nog van onze belasting centen) en doet in veel zaken niets...
(behalve in flistwagens gaan zitten..)

en stuk vakkundig journalistiek?
De Vries heeft al meerdere keren bewezen dat hij wel degelijk vakkundig is.
en met een vak verdien je je geld, toch?

Mike

PS.
het is Ruud, niet pacman.
net zoals ik ook geen Stewie heet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat Peter nou maar schuiven.

Publiciteits geil of niet zo werkt t nu eenmaal in de wereld.

Door een groot budget kan hij de reizen maken die nodig zijn en van tijd tot tijd iets naar boven halen waar anderen t fout hebben gedaan of hebben opgegeven.

Ik ga lekker kijken vanavond.

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zal aan de buis gekluistert zitten, die Peter R. de Vries vind ik zelf persoonlijk een misselijkmakend mannetje, maar als het om journalastiek gaat is deze goser lang niet gek. Door zijn "vage" kennissenkring komt hij verder dan een politie of anders soort justitie ooit zal komen. Om hem nu aan te vallen op het feit dat hij het voor het geld doet is onterecht. En wie "ook wel eens vrijwilligerswerk doet" moet ook niet zeiken, want als jij de hele maand vrijwilligerswerk moet doen en eind van de maand je hypotheek moet betalen zeg je ook niet dat je zo blij bent niks verdient te hebben. Dus ook JIJ werkt voor je centen, zo ook de Vries en onze worstenmaker Stegeman.

 

p.s. ik moet wel toegeven dat de de Vries een mooi baantje heeft, maar de risico's zijn ook erg groot net als bij Alberto. Jajaja voor het geld, over een paar weken komt hij inderdaad een knuppel of zelfs kogel tegen... Dan vind ik dat je onderbetaald bent, want een leven koop je niet af met zo'n salaris.

 

En als de juiste mensen nou eens iets deden (lees politie of justitie) zowel van NL als van Aruba of Thailand dan waren dit soort programma's niet nodig.

En voor mensen die zich druk maken over het feit dat Peter R. zich alleen met Joran bezig houdt: Die man heeft maar een leven van maximaal 90 jaar ofzo, als die nou eens in die jaren alle grote buitenlandse criminele activiteiten moest oplossen kwam ie ruim tekort. Laat hem zich dan alleen bezig houden met de griezel die heel Nederland in de ban houdt.

 

Zo, dat was mijn zegje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Nou Pacman je geeft het goed weer en dat is exact hetgene wat een hoop mensen tegen hem hebben. Het gaat de publiciteitsgeile De Vries meer om de kijkcijfers en de centen dan om een stuk vakkundig journalistiek werk af te leveren.


Je kunt natuurlijk ook gewoon niet kijken, hoef je je ook niet te ergeren en dat hier te etaleren.
De term "publiciteitsgeil" snap ik niet zo in dit verband, geld die dan niet voor alle BN'ners?
Link naar reactie
Delen op andere sites

DIE PETER R DE VRIES IS NET EEN KLEIN KIND

NET ZOLANG ZEUREN TOT HIJ ZIJN ZIN KRIJGT

EN DAN AL DIE SUGESTIES OVER JOHAN HIJ ZAL WEL DIT OF DAT WAT IK HIER LEES, JONGENS LAAT HET TOCH RUSTEN OF GAAN WE ER 10 JAAR MEE DOOR ER ZIJN LEUKERE ONDERWERPEN

 

HOOPEND DAT IK NIET TE VEEL COMMENTAAR KRIJG

GROET IK JULLIE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...