Ga naar inhoud


Peter R de Vries blijft Joran volgen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Dat is onzin wat je nu zegt. Peter zegt alleen dat Joran zich extreem verdacht gemaakt heeft en dat de "bekentenissen" die hij tijdens alle verborgen camera akties volgens diverse zeer gerespecteerde experts authentiek zijn en er zeer veel waarde aan gehecht moet worden.

Nergens beschuldigd Peter Joran. Hij heeft zichgzelf verdacht gemaakt en niet andersom.

Ik vind die P R de vries ook vreselijk arrogant en patserig met zijn dure BMW en Emmy Award steeds prominent in beeld, maar om nu te zeggen dat hij het alleen om de kijkcijfers doet is echt veel te overdreven. Hij heeft door zijn volhardendheid en doorzettingsvermogen al diverse mensen belangeloos enorm geholpen. "Men" (de TV kijker) zat echt niet te wachten op de 31e TV reportage over het nog steeds niet opgeloste misdrijf met het omgebrachte jonge knulletje uit limburg, maar hij zond het wel keer op keer uit. Dan kan je mij niet vertellen dat het hem alleen om de kijkcijfers gaat.

Joran hoort achter tralies. Of hij Natalee nu (opzettelijk) omgebracht heeft of niet, hij heeft in ieder geval met de verdwijning van het lijk te maken en dat is al strafbaar op zich.

Hij heeft geen enkel respect voor zijn medemens. Als je deze jongen zijn gang laat gaan, wordt het een kijharde crimineel. Dat bewijst Peter nu toch maar even met zijn 2e verborgen camera aktie.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: droompje
Loods wordt op last van Gemeente Amsterdam binnenkort afgebroken, ik zou maar eens aan die twee van Putten vragen wat zij vinden van het repeterend geweer Peter R.

Juist zijn vasthoudendheid zorgt voor recht en natuurlijk ook hij kan er wel eens naast zitten staat zijn kop je niet aan kan je toch altijd naar een andere zender kijken bijvoorbeeld de day after bij ons vriendje Paul.



Precies,en dat doe ik ook,kijk nooit naar die kwal.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Hij heeft geen enkel respect voor zijn medemens. Als je deze jongen zijn gang laat gaan, wordt het een kijharde crimineel. Dat bewijst Peter nu toch maar even met zijn 2e verborgen camera aktie.

Ron


Als het de bedoeling was om Joran uit te laten schakelen dan zijn gang laten gaan en laten oppakken door de Thaise politie die weten met zoiets wel raad.

Bij de reportage van gisteren heb ik gemengde gevoelens dat was gewoon uitlokking en dat zal daar ook wel niet mogen.
Maar het is in mijn ogen gewoon om TV te maken en niet om Joran achter slot en grendel te krijgen op deze manier kan Peter R de Vries nog meer van zulke uitzendingen maken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Hij heeft geen enkel respect voor zijn medemens. Als je deze jongen zijn gang laat gaan, wordt het een kijharde crimineel. Dat bewijst Peter nu toch maar even met zijn 2e verborgen camera aktie.

Ron


Als het de bedoeling was om Joran uit te laten schakelen dan zijn gang laten gaan en laten oppakken door de Thaise politie die weten met zoiets wel raad.

Bij de reportage van gisteren heb ik gemengde gevoelens dat was gewoon uitlokking en dat zal daar ook wel niet mogen.
Maar het is in mijn ogen gewoon om TV te maken en niet om Joran achter slot en grendel te krijgen op deze manier kan Peter R de Vries nog meer van zulke uitzendingen maken. laugh


Zo denk ik er ook over Aart. Als hij Joran nu echt had willen pakken dan had ie nog ff moeten wachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: peterp
wat peter r de vries doet is opzetten tot volkgerecht
wat hij doet is strafbaar en of joran strafbaar is moet nog steeds BEWEZEN worden
even wat geschiedenis
in 1961 ook een volksgerecht
iemand VERDACHT van overspel wordt op een mestkar gezet en onder de mest gegooid en 8 kilometer door het dorp gereden de ramen van het huis worden stuk gegooid en de persoon in kwestie had geen leven meer in dat dorp en verhuisde, later kwam uit dat hij niet schuldig was en de polite durfde niet in te grijpen omdat
de politie uit het zelfde dorp kwam
DIT GEBEURDE IN NEDERLAND EN WEL IN URK
men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen
en van peter r is al bewezen dat hij dingen heeft gedaan die strafbaar zijn verder zeg ik ajuuu

Heb jij soms thee gedronken bij Freek of zo?
Je draaid gewoon de zaken om en meer niet.
Inteelt figuren uit de 60 iger jaren uit Urk heeft er al helemaal niks mee te maken.
De Vries geeft simpel gezegd gewoon aan wat Joran doet nu en verder van plan was te doen wat hem ws nu niet meer gaat lukken dus dat is alleen al een goede daad.


Dit komt uit de uitzending van de EO "Dit is de dag" op Radio 1 dd 10-11. Later werd gezegd dat dit niet Urk was maar Staphorst. Zo zie je maar dat je erg voorzichtig moet omgaan met beweringen die worden gedaan in een uitzending.
Maar om het onderwerp terug te komen: De reportage van PrvdV neigt inderdaad naar uitlokking. Ik ben geen tegenstander van PrvdV en geloof die Joran ook voor geen meter maar ik ben bang dat deze bewijsvoering in de rechtszaal geen stand zal houden. Niet handig want dan wordt JvdS vrijgesproken en kan hij nog schadevergoeding vragen ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo satters,

Ik wil niet ingaan op de discussie over Peter R. Kan daar niet over oordelen, ik bezit "gelukkig" geen commerciële Nederlandse zenders. Wat mij wel stoort is dat op dit voortreffelijke forum kreten worden gebruikt die niet ter zake doende zijn, zoals `de uitspraken over de "inteelt" van Urk. In een discussie moeten we elkaar in de waarde laten, daar hoort een andere mening ook bij.Laat het daar bij en ga niet met "modder" gooien. En nee ik kom niet uit Urk.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: madhunter
Hallo satters,
Ik wil niet ingaan op de discussie over Peter R. Kan daar niet over oordelen, ik bezit "gelukkig" geen commerciële Nederlandse zenders. Wat mij wel stoort is dat op dit voortreffelijke forum kreten worden gebruikt die niet ter zake doende zijn, zoals `de uitspraken over de "inteelt" van Urk. In een discussie moeten we elkaar in de waarde laten, daar hoort een andere mening ook bij.Laat het daar bij en ga niet met "modder" gooien. En nee ik kom niet uit Urk.

Met vriendelijke groeten,

Johan
Inteelt is geen scheldwoord figuren ook niet .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we nou zeveren over uitlokking? Een fiets op het station zetten die vervolgens getraced kan worden is dat dan ook. Net zo als die vrachtwagens die de politie als lokaas gebruiken.

 

Dit is weer typisch Nederlands. De dader wordt slachtoffer en andersom. En ik maar denken dat dat alleen aan ons rechtssysteem lag.

 

Ik ben het in deze dan ook met Toxic[Q] eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Natuurlijk was het uitlokking,


Joran was er toch zelf over begonnen??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...