Ga naar inhoud


Peter R de Vries blijft Joran volgen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Fatfreddy
Jij bent blijkbaar niet op de hoogte van het feit dat er om een rechtzaak te beginnen harde bewijzen moeten zijn. We leven immers niet meer in de middeleeuwen mr. leipo. De Vries had ff moeten wachten met zijn kijkcijfers scorende onthullingen totdat Joran een aantoonbaar strafbaar feit gepleegd had dan hadden ze hem kunnen pakken. Waar kunnen ze hem nu op pakken ? Dat ie 1000 euro heeft aangenomen ? Daar staat justitie sterk mee in een strafproces tegen hem niet dus.


En jij bent op jouw beurt niet op de hoogte dat er een strafbaar feit is gepleegt voor de Thaise wetgeving...voorbereiding van mensenhandel is op zich al een strafbaar feit.

Kennelijk heeft de Vries meer vertrouwen in de Thaise justitie dan de Nederlandse...en naar mijn mening niet geheel onterecht.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 155
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: Neptunus

Toch wel vreemd dat ze in de hele wereld het voor zoete koek slikken behalve in het kleine landje Nederland!


Ach Peter verdiend wat ie krijgt dus wat is je probleem ? Dat niet iedereen hem hier op een voetstuk plaatst zoals een aantal leden hier ? Ik word een beetje misselijk van het idee dat er geen kritiek op De Vries zijn werk geleverd mag worden.


Het gaat mij niet erom dat hij op een voetstuk geplaatst dient te worden, nee het gaat om het verdraaien van feiten of nog erger, het ingaan op feiten maar op emotie, laat ik een voorbeeld noemen: na de eerste uitzending over Aruba werd er veel kritiek geleverd op de betrouwbaarheid van Joran omdat hij een joint zat te roken, je hoeft niet eens deskundig te zijn om te weten dat het roken van een joint je niet aanzet tot liegen.

Nu krijgt hij weer kritiek omdat hij weer achter Joran aanzit, wat moet hij dan als hij een serieuze tip krijgt? Moet hij dan zeggen "nou, laat ik dit maar aan mij voorbijgaan want ik heb hem al eens op de korrel genomen". Dan is dat toch volstrekt belachelijke kritiek.

Kijk, over de vorm en houding kunnen we het snel eens worden: die is behoorlijk gestoeld op de bekende SBS6/Televaag sensatiezucht. Maar als je puur naar de feiten kijkt dan is er niet veel tegenin te brengen.

En toch nog even over die Puttense moordzaak: als hij zich niet zo in die zaak had verdiept hadden die twee nog gewoon vast gezeten (of de straf uitgezeten). Ik vind dat nogal wat.

Stel: deze zaken worden niet door Peter R. de Vries behandeld maar door bijvoorbeeld Argos of Opsporing Verzocht, dan werd er heel anders tegenaan gekeken. M.a.w. Peter R. moet je niet beoordelen om zijn houding en vorm maar om de feiten en dat gebeurt niet of nauwelijks.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Pacman

Ja, eerst weer een meisje dood maken, bah.
Oppakken die gast.


Ja en daar is hij dus op Aruba voor vrijgesproken!!
Overigens ging het gisteren om mensenhandel waarschijnlijk heb je het niet gezien. laugh
Dat is dus niet helemaal waar de zaak is nog niet afgerond op aruba.
http://www.nu.nl/news/1832583/24/Thaise_justitie_onderzoekt_vrouwenhandel_Joran.html
De arubaanse justitie beslist pas eind van t jaar over verdere vervolging of niet.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Pacman

Ja, eerst weer een meisje dood maken, bah.
Oppakken die gast.


Ja en daar is hij dus op Aruba voor vrijgesproken!!
Overigens ging het gisteren om mensenhandel waarschijnlijk heb je het niet gezien. laugh
Dat is dus niet helemaal waar de zaak is nog niet afgerond op aruba.
http://www.nu.nl/news/1832583/24/Thaise_justitie_onderzoekt_vrouwenhandel_Joran.html
De arubaanse justitie beslist pas eind van t jaar over verdere vervolging of niet.


Het schijnt dat ze op Aruba weer eens niet de middelen (of werklust) hebben om het onderzoek te vervolgen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de feiten: Een Amerikaanse jongedame, dronken en geil gaat met een vrijwel onbekende naar het strand. Daarna nooit meer teruggezien. De theorie is dat zij tijdens een epileptische aanval is overleden. Peter de Vries vertelde in zijn laatste uitzending "zij is in jouw armen gestorven". Daarmee impliciet aangevend dat er tot dan niets strafbaars is gebeurd.

 

Vervolgens is het stoffelijk overschot verdwenen. In Nederland strafbaar met 6 maanden. In Aruba komt het laten verdwijnen van een stoffelijk overschot niet voor in het wetboek van strafrecht.

 

Dan een mediahetze van meneer de Vries. Als gevolg wordt zelfs een look-alike in Friesland belaagd. Joran wordt verleid tot het doen van uitspraken die op essentiele punten allemaal gelul blijken te zijn. Zo heeft Doury R. nooit een boot gehad en woonde in die periode in Nederland. Bellen bij het hotel kon alleen met een creditcard naar de US. Hoezo hulp gehad. Onze Peter de Vries heeft deze "bekentenis" niet eerst geverifieerd. Ook een beetje geil geweest?

 

Vrijwel het hele land doet mee aan deze veroordeling door de media en Peter de Vries is daarbij de aanklager en de rechter.

In het laatste Tailand optreden vraagt Joran naar mijn mening op termijn voor dit of iets toekomstigs om een fikse straf, maar de Aruba zaak heeft volgens mij niets strafrechterlijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gladys
Even de feiten: Een Amerikaanse jongedame, dronken en geil gaat met een vrijwel onbekende naar het strand. Daarna nooit meer teruggezien. De theorie is dat zij tijdens een epileptische aanval is overleden. Peter de Vries vertelde in zijn laatste uitzending "zij is in jouw armen gestorven". Daarmee impliciet aangevend dat er tot dan niets strafbaars is gebeurd.

Vervolgens is het stoffelijk overschot verdwenen. In Nederland strafbaar met 6 maanden. In Aruba komt het laten verdwijnen van een stoffelijk overschot niet voor in het wetboek van strafrecht.

Dan een mediahetze van meneer de Vries. Als gevolg wordt zelfs een look-alike in Friesland belaagd. Joran wordt verleid tot het doen van uitspraken die op essentiele punten allemaal gelul blijken te zijn. Zo heeft Doury R. nooit een boot gehad en woonde in die periode in Nederland. Bellen bij het hotel kon alleen met een creditcard naar de US. Hoezo hulp gehad. Onze Peter de Vries heeft deze "bekentenis" niet eerst geverifieerd. Ook een beetje geil geweest?

Vrijwel het hele land doet mee aan deze veroordeling door de media en Peter de Vries is daarbij de aanklager en de rechter.
In het laatste Tailand optreden vraagt Joran naar mijn mening op termijn voor dit of iets toekomstigs om een fikse straf, maar de Aruba zaak heeft volgens mij niets strafrechterlijks.


Wat jij zegt klopt helemaal..er is niets mis met Joran..

Hij werkt zondags als misdienaar en gaat braaf naar college..

Ik snap niet waaron die Amerikaanse meisjes naar Aruba gaan, alleen maar omdat ze geil zijn denk ik..

tja dan weet je wat je te wachten staat he, stom van die meid hoor.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps

Wat jij zegt klopt helemaal..er is niets mis met Joran..

Hij werkt zondags als misdienaar en gaat braaf naar college..

Ik snap niet waaron die Amerikaanse meisjes naar Aruba gaan, alleen maar omdat ze geil zijn denk ik..

tja dan weet je wat je te wachten staat he, stom van die meid hoor.


Beste Digipaps,

Waarom nu weer zo'n rare reactie. Joran is een ettertje, en staat al jarenlang bekend als een pathologische leugenaar. Maar dat maakt hem nog niet schuldig aan moord. Die hele zogenaamde bekentenis is aantoonbaar dom gelul, wat helemaal in stijl is met alle andere leugens en fantasie verhalen waarom hij bekend staat. Peter de Vries had die onzin nooit uit mogen zenden zonder eerst de feiten te controleren, wat hij anders altijd wel doet. Tot nu toe is er geen flinter bewijs gevonden dat hij een moord zou hebben gepleegd, of een lijk heeft laten verdwijnen. Er is ook geen bewijs dat hij niets gedaan heeft. Kortom behalve Joran zelf weet niemand wat hij al dan niet gedaan heeft. Je mag denken wat je wilt, maar voor de rechter telt alleen bewijs. We hebben de laatste jaren iets te vaak gezien wat er kan gebeuren als de rechter zich teveel laat leiden door vermoedens en slecht bewijs. Het credo in een rechtstaat is dat het beter is om schuldige vrij te laten bij gebrek aan bewijs, dan een onschuldige te veroordelen op basis van vermoedens en gevoelens. Of denk jij daar anders over?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Laat Joran nu eerst maar is toegeven dat zn vader t lijk de zee heeft opgevaren en voor de haaien heeft gegooit dan zijn we al een stuk verder.


Wat een ge-l*l, was je erbij?!

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...