limon Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 . hallo wie kan mij helpen om een nokia 2610 type rh- 86, te unlocken... dit type is niet te vinden op de sites van de unlockers het toestel is van een rabo mobiel pre paid pakket, die ik hebt gekregen maar ik wil het met een andere kaart gaan gebruiken... wie kan mij hiermee helpen... alvast bedankt... nassietim@yahoo.com . .
pascalletje Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Die is volgens mij niet te unlocken met een code, alleen met een kabel... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
limon Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Geplaatst: 10 november 2008 . okee, bedankt voor je antwoord, ik ga even een winkel zoeken die dit kan met een kabeltje limon. .
Poetsdoekje Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: limon . okee, bedankt voor je antwoord, ik ga even een winkel zoeken die dit kan met een kabeltje limon. . Google maar eens, het stikt van die unlockservices op het net er is er altijd wel eentje bij jouw in de buurt groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen