gerritvogels2 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Ik wil mijn settings in de DM500 zetten. Nooit een probleem geweest maar nu wel. Krijg bij relaod fout melding iets van kil einigma?/ de settings staan er wel in als ik hem uitlees met de PC maar op de tv lijkt het alsof ze er niet inzitten. Hebben meer mensen hier last van ?
satwave Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Als ik bezig ga met settingslijsten doe ik het volgende (n.a.v. eerdere tips Dreambox sectie): 1. Ik herstart de DM500 omdat ik anders geen contact met de DM kan maken en dus de settingslijst niet kan importeren met DreamBoxEdit 2.02.00. Ook is een herstart vooraf wenselijk om de aangepaste zenderlijst te effectueren. 2. Pas de settingslijst aan naar believen. 3. Sla de settingslijst op. Daar vraagt DreamBoxEdit zelf om. 4. Zend de aangepaste settingslijst naar de DM, en geef in DreamBoxEdit het reload commando. Als de zenderlijst (nog) niet zichtbaar is op de DM, doe dan een herstart en zend de lijst eventueel nogmaals en vergeet niet het reload commando te geven in DreamBoxEdit. Een 'kil enigma' melding kan ik mij niet herinneren. Groeten.
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 kill enigma wordt bij een Options / Setting enigma2 aangeroepen indien verkeerd profiel gekozen is. effe goed naar de options kijken in dreamboxedit. chiao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen