Gast pietsat Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Heeft er iemand een link waar ik de opzegging briefen kan downloaden, zo dat ik 3 abbo kan opzeggen. want ik kom er niet uit met die cencuur met de zogenaamde goedgekeurde pretboxen
Johan45 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Hier misschien ...... Uw abonnement bij CanalDigitaal wijzigen of opzeggen Vult u rustig aan !!!
Gast pietsat Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Dank je ,ik wist niet dat die daar op stond ,ik ga hem meteen invullen 3 stuks
Amager95 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Eigenlijk zou dat gewoon moeten kunnen via het Mijn Canaldigital. Alleen de abonneehouder kan hier bij.
Johan45 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Het is niet in het belang van CDS om het opzeggen van het abonnement al te gemakkelijk te maken. Maar toch netjes van CDS dat ze een formulier beschikbaar stellen. Ik heb overigens hier op Sat4all al eens eerder een standaard opzeg brieF gezien. Kan je ook zo overnemen. Citaat: CanalDigitaal B.V. t.a.v. afdeling abonnementen. Postbus 444 1200 JJ Hilversum Plaatsnaam, datum Betreft opzeggen (geef soort abonnement op) t.n.v. Naam Straat huis nr. Postcode woonplaats Kaart nr. ........... Abonnee nr. ......... Geachte heer/mevrouw, Hierbij deel ik u mede mijn abonnement op het (geef soort abonnement op) niet te verlengen. Na afloop van het abonnement zal ik de kaart alleen nog gebruiken voor de vrij te ontvangen Nederlandse kanalen Nederland 1, 2 en 3 Graag ontvang ik van u een bevestiging. Hoogachtend, Handtekening Vult u rustig aan !!!
EaS Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: pietsat Heeft er iemand een link waar ik de opzegging briefen kan downloaden, zo dat ik 3 abbo kan opzeggen. want ik kom er niet uit met die cencuur met de zogenaamde goedgekeurde pretboxen Naar aanleiding van dit? Of?"Ik geloof er allemaal niets van seca-3 of wat dan ook, maar een ding is zeker! ik heb 3 vol abbo,s maar als ik een box van hun moet gaan nemen { kopel-verkoop} is het meteen bye bye abbo"
Gast pietsat Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Ja ik heb nog steeds op mijn zwarte kaart geen beeld de rest van de kaarten werk wel goed na div telefoontjes, en mail waar ik ook niets van hoor !stop ik er mee en zeg ik de boel op.ik maandag naar het postkantoor voor de opzegging aangetekend te versturen, na zo 9 jaar netjes betaald te hebben pik ik dit niet meer,ik hoef geen abbo meer
Gast edske Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 En hou in de gaten dat de betaling stop word gezet. Ik heb geen abo meer, maar er wordt nog steeds geld van de rekening gehaald, dat ik dan weer moet gaat terugboeken. Een schriftelijke bevestiging is dus geen garantie dat men ook de incasso stopzet. Stelletje dieven ! Wat dat ben je als je illegaal geld van andermans rekening haalt.
Gast pietsat Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Mee eens en zelf geen beeld geven .
Gast Arne Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2009! Het ziet er naar uit dat dit formulier niet meer op hun site staat (of ze hebben de locatie gewijzigd) Zou mijn abbo willen wijzigen van Basis naar Set-Top. (of is dat geen goed idee, zo vlak voor de Merlin wissel?). Iemand een idee waar het formulier nu staat? Alvast bedankt!
Gast aart44 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Moet je eerst inloggen bij "Mijn CanalDigitaal" dat staat er de optie: Zenderpakket beperken Dat sturen ze dan naar je opgegeven emailadres.
Johan45 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 In de bijlage het ABONNEMENTWIJZIGINGSFORMULIER (pdf bestand) De abonnementen opzeg brief kan ik op de CDS site momenteel niet meer vinden.! Vult u rustig aan !!!
Gast Arne Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Super! Thanks! Ga het gelijk invullen en opsturen.
Aanbevolen berichten