Ga naar inhoud


Waar opzeg brief CDS downloaden ?


Gast pietsat

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand een link waar ik de opzegging briefen kan downloaden, zo dat ik 3 abbo kan opzeggen.

want ik kom er niet uit met die cencuur met de zogenaamde goedgekeurde pretboxen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is niet in het belang van CDS om het opzeggen van het abonnement al te gemakkelijk te maken.

Maar toch netjes van CDS dat ze een formulier beschikbaar stellen.

 

Ik heb overigens hier op Sat4all al eens eerder een standaard opzeg brieF gezien.

Kan je ook zo overnemen.

 

Citaat:
CanalDigitaal B.V.

t.a.v. afdeling abonnementen.

Postbus 444

1200 JJ Hilversum

 

 

Plaatsnaam, datum

 

 

 

Betreft opzeggen (geef soort abonnement op) t.n.v.

Naam

Straat huis nr.

Postcode woonplaats

Kaart nr. ...........

Abonnee nr. .........

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Hierbij deel ik u mede mijn abonnement op het (geef soort abonnement op) niet te verlengen.

Na afloop van het abonnement zal ik de kaart alleen nog gebruiken

voor de vrij te ontvangen Nederlandse kanalen Nederland 1, 2 en 3

 

 

Graag ontvang ik van u een bevestiging.

 

 

Hoogachtend,

 

Handtekening

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
Heeft er iemand een link waar ik de opzegging briefen kan downloaden, zo dat ik 3 abbo kan opzeggen.
want ik kom er niet uit met die cencuur met de zogenaamde goedgekeurde pretboxen


Naar aanleiding van dit? Of?

"Ik geloof er allemaal niets van seca-3 of wat dan ook, maar een ding is zeker! ik heb 3 vol abbo,s maar als ik een box van hun moet gaan nemen { kopel-verkoop} is het meteen bye bye abbo"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nog steeds op mijn zwarte kaart geen beeld de rest van de kaarten werk wel goed na div telefoontjes, en mail waar ik ook niets van hoor !stop ik er mee en zeg ik de boel op.ik maandag naar het postkantoor voor de opzegging aangetekend te versturen, na zo 9 jaar netjes betaald te hebben pik ik dit niet meer,ik hoef geen abbo meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hou in de gaten dat de betaling stop word gezet. Ik heb geen abo meer, maar er wordt nog steeds geld van de rekening gehaald, dat ik dan weer moet gaat terugboeken. Een schriftelijke bevestiging is dus geen garantie dat men ook de incasso stopzet. Stelletje dieven ! Wat dat ben je als je illegaal geld van andermans rekening haalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2009!

 

Het ziet er naar uit dat dit formulier niet meer op hun site staat (of ze hebben de locatie gewijzigd) frown

 

Zou mijn abbo willen wijzigen van Basis naar Set-Top. (of is dat geen goed idee, zo vlak voor de Merlin wissel?).

 

Iemand een idee waar het formulier nu staat?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...