Ga naar inhoud

Gecodeerd signaal in beeld voor 5 seconden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij valt exact elke 5 minuten het beeld uit.

Gezien bij o.a. SBS en Veronica.

Gecodeerd signaal staat er dan in beeld voor 5 seconde en dan komt het beeld weer terug.

Ligt het aan mijn setje ?

Echostar 5020 pvr

Dragoncam met laatste firmware.

Basis abbo.

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik pak mijn digitenne setje er wel weer bij totdat ze klaar zijn met hun gepruts. mad

Geplaatst:

Ja, dat ga ik ook doen, mijn combo staat nu boven, morgen even omwisselen. TVvlaanderen doet het wel goed. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Ik had het gisteren ook, bij Veronica. Moest even zappen om weer beeld te krijgen mad

Gast dishman_ex5020
Geplaatst:
Origineel bericht van: bob0r
Waarom test CD altijd publiekelijk?

Kunnen ze op ons forum lezen wie met welke hardware problemen heeft. En wees eerlijk: snellere terugkoppeling kunnen ze niet krijgen: alle posters zijn gratis beta-testers....
Geplaatst:

Euh, is dit probleem alleen met een Dragon / Trex cam ?.

Heb niet veel tijd om het te controleren, maar heb gisteren de Dragon vervangen door een Astoncam (1.05) hierna was het weer een half uur O.K.

Geplaatst:

Ik heb nu alleen nog maar beeld op BVN.Zelfs Ned1,2 en 3 geeft gecodeerd kanaal aan. Laatste update staat op 2007???? Kun je weer gaan bellen voor 0,15 per minuut, Ik wordt doodziek van dat Canaal Digitaal madmad

Zijn er meer mensen die dit hebben ? of ben ik de enigste?

Geplaatst:

Haal ik mijn pasje eruit voor het nummer om te her-activeren, stop het terug ....doet alles het weer confused.

Toeval?? Ga er maar vanuit dat het pasje niet goed zat, ondanks dat deze achter een klepje zit en ik er nooit aankom verder. Ik heb trouwens een SAB explorer ontvanger.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rhodi
Ik heb nu alleen nog maar beeld op BVN.Zelfs Ned1,2 en 3 geeft gecodeerd kanaal aan. Laatste update staat op 2007???? Kun je weer gaan bellen voor 0,15 per minuut, Ik wordt doodziek van dat Canaal Digitaal madmad
Zijn er meer mensen die dit hebben ? of ben ik de enigste?

hoezo bellen? kan gewoon online

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Ik heb mijn T-Rex cam eruit gedaan en de "goedgekeurde niet werkend met HD kanalen mediaguard cam erin gestopt. Het stilstaand-beeld probleem na 5 minuten is hiermee opgelost met mijn Clarke-tech 5000 HD ontvanger. In de interne kaartlezer zit bij mij een TVVlaanderen card. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Klopt de CD cam heeft dit probleem niet (download ID 8), wellicht het laten draaien met deze cam voor een x periode kan een oplossing zijn, wie test mee?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Gast Raymanarc10
Geplaatst:

Ik heb het alleen op SBS 6 en Veronica (lijkt het) en ook met een T-rex in een Kathrein ufs910.

Als ik het goed begrijp ligt het dus aan de T-Rex cam omdat CD met een nieuwe codering aan het 'spelen' is. Kan iemand mij uitleggen wat je hier aan kan doen, of is het gewoon afwachten tot ze stoppen met testen?

Kan je ergens meer info vinden over dit testen en hoelang dit nog duurt?

Waar kan je nieuwe updates vinden voor de T-rex?

Hoop vragen, maar ben dan ook nog niet zolang bezig met deze hd receiver en T-rex kaart. enige uitleg of verwijzing naar een topic is zeer welkom en waardeer ik zeer.

groet.

Gast top.peewee
Geplaatst:

Hier ook het probleem, ik ga er vanuit dat het snel opgelost is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen