Gast LionKing Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Ik heb de t-rex vervangen door een matrix cam met Penta 1.20 En..... De hele avond beeld zonder hapering! Altijd handig om oude cams te bewaren :-) Gr. Lionking
Gast radio_man_new Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: dishman_ex5020 Origineel bericht van: bob0r Waarom test CD altijd publiekelijk? Kunnen ze op ons forum lezen wie met welke hardware problemen heeft. En wees eerlijk: snellere terugkoppeling kunnen ze niet krijgen: alle posters zijn gratis beta-testers.... Kan me niet voorstellen dat CD ooit ons forum leest...
satfanatic Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Zijn ze bij Canaal Digitaal gestopt met 't "rommelen" ? Heb hier nu al 'n paar uur géén freezes meer gehad op SBS 6 (SuperTRex 4.6 2.29) ! Kan iemand dat bevestigen ? gr. Satfanatic. vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
jojio Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 heb ook al 5dagen freezes heb vanmiddag een reset gedaan en alles opnieuw ingeladen en walla alles draait 100% topffield7710 +t rex cam
Gast Pacman Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Ok, ga ik mijn digitenne er weer af gooien en SBS via CDS testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen