Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] HD opnamen schokken


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Henri Aalten

Inmiddels, is het probleem opgelost, de cam is bij mij de oorzaak van alle elende.

 

Heb een Aston 1.07 module kunnen lenen van heer Lenzing, dank daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: Henri Aalten
de cam is bij mij de oorzaak van alle elende.


Ik heb een powercam pro gekocht in combinatie met een TF5000PVR die bij het afspelen van een gecodeerde opname hetzelfde probleem had als beschreven: regelmatig een schokkend beeld.

Toen heb ik de instellingen veranderd zoals omschreven op de website van de fabrikant en dit schijnt na een korte test het probleem te verhelpen:

"For the best results it is advisable to deactivate the "CAS" that are not used. For example: if your card is encrypted with the Mediaguard system, you should switch all the systems to OFF and keep "Mosaic S" ON. To do this you need only to choose the line that you want to deactivate and select OK."

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij dat er geen dual lnb is aangeschaft want mijn ervaring met een visiosat en de dual zijn niet goed. Is heel moeilijk voor beide sats goed te krijgen en doe het dan ook met een satlook. Een vreemd cam probleem is nu uiteindelijk opgelost.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Gecodeerde opnamen schokten bij mij ook.

Na de build 29 (tweede versie zonder "nullen") is dit verdwenen.

Waarom Topfield deze weer van hun server verwijderd heeft is mij een raadsel: deze versie doet het hier prima:

 

Mijn idee:

Over een paar maanden zal TF de support van de TF7700/7710 HDPVR afbouwen ten gunste van de SRM-2100, en dan kunnen de kopers daarvan weer overnieuw anderhalf jaar beginnen als onbezoldigd bêtatester.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...