Boelo Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Zo , klaar Lekker rustig in mijn nestje tv kijken. Klik En nu de oprit nog even aanpakken Dit duurt mij te lang Klik ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Fiene56 Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Ik had nog zo gezegt dat ze zonder mijn toestemming niet mochten filmen. Wel gaaf zeg. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
patyv Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 beetje kleine slaapkamer. Je moet wel lekker achter elkaar aan kunnen rennen. Een voordeel de TV staat niet in de weg. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
The Librarian Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Ziet er echt gaaf uit, maar euh ik had gehoord dat je die grote schermen niet "plat" (verticaal) mocht neerleggen i.v.m breuk van het scherm?
mereltje Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: The Librarian Ziet er echt gaaf uit, maar euh ik had gehoord dat je die grote schermen niet "plat" (verticaal) mocht neerleggen i.v.m breuk van het scherm? Plat is horizontaal Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
The Librarian Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Jha je hebt gelijk, het was nog erg vroeg
Scubix Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: The Librarian Ziet er echt gaaf uit, maar euh ik had gehoord dat je die grote schermen niet "plat" (verticaal) mocht neerleggen i.v.m breuk van het scherm? Dat klopt.... enkel om het te vervoeren. Als je over een verkeersdrempel rijdt met je plasma plat liggen, is de kans groot dat het glas barst. Daarom mag dat niet. Maar je mag het wel stil plat neerleggen volgens mij. Daar is niks mis mee.
satcat Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Je zal maar het scherm weg laten klappen terwijl er nog iets achter het bed staat. Dan zal het volgende filmpje wel zijn hoe zijn scherm naar de gallemiesen gaat.
Gast ozzo Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Of een vriendin van 180 kilo die lekker spontaan op het bed springt voor een doorsmeerbeurt ;-) <KRAK> ............! :D :D :D :D
Kowalski Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: ozzo Of een vriendin van 180 kilo die lekker spontaan op het bed springt voor een doorsmeerbeurt ;-) Ik ben bang dat er dan wel meer krak zegt, behalve de TV. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Marco275 Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: Frank67 Origineel bericht van: ozzo Of een vriendin van 180 kilo die lekker spontaan op het bed springt voor een doorsmeerbeurt ;-) Ik ben bang dat er dan wel meer krak zegt, behalve de TV. De hele verdieping denk ik! Leuke oplossing voor een krap bemeten woning maar volgens mij wordt het best stoffig.
Gast Agent Mike Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 als je een woning hebt als deze, maak je je echt niet druk om stof onder het bed of een gebroken tv. het bijbehorende personeel regelt het vast wel..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen