salem999 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 hallo beste mensen, na het zwake horizentale (van Nilesat) ontvangst en de wegval van het beeld met eerste regen drubbel, ik heb informatie over zo'n beschermer en gelezen. klopt wat ze zeggen (( De paraplu voor uw schotel, geeft bij sneeuw, regen en mist zo'n 6 db winst, dus het verschil tussen beeld en geen beeld.)) daarom vraag ik jullie voor dat ik rond de 30 euro gaan betalen. of een SPA plastic flesje is voldoende hartelijk dank voor iedere advies. groeten salem
paardengek Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Ik geloof er niet veel van. Uitrichting i.c.m. een goede LNB / schotel is het aller belangrijkste. Die kapjes vind ik maar commerciele onzin. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
patyv Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Er zijn inderdaad testen geweest of een zogenaamde paraplu voor je LNB effect heeft, maar het heeft niet zo veel zin. Dit heeft te maken met het feit dat alles tussen de schotel en satelliet kan zorgen voor storing (denk aan een regenbui). De paar druppels die voor je LNB hangen maken dan niet zo veel meer uit. Een laag sneeuw natuurlijk wel. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
rommelaar Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Je kan voor die 30 euro beter een goede paraplu voor jezelf kopen in dit landje hoor. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
salem999 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Geplaatst: 8 november 2008 bedankt allemaal voor de reacties, ik zal het geld besparen of liever een wind paraplu kopen.. groeten salem
maja Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Je kunt zo'n ding ook makkelijk zelf maken. Het is in ieder geval goed tegen de zon en regen.
Gast wanderer Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 lees hier eens http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1228462#Post1228462 bladzij na bladzij...
Gast sattaz Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: salem999 na het zwake horizentale (van Nilesat) ontvangst en de wegval van het beeld met eerste regen drubbel, ik heb informatie over zo'n beschermer gelezen. klopt wat ze zeggen (( De paraplu voor uw schotel, geeft bij sneeuw, regen en mist zo'n 6 db winst, dus het verschil tussen beeld en geen beeld.)) hartelijk dank voor iedere advies. groeten salem @salem999, Heb je het topic LNB Paraplu? al gelezen? Ik zie net dat wanderer de betreffende URL ook al vermeld heeft. Met name mijn reactie op de TV Satellite test en de voorlaatste posting van dat topic lijken mij voor jou interessant. Met vriendelijke groeten sattaz
salem999 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Geplaatst: 8 november 2008 @respectvolle sattaz ik ga gelijk door bladeren , het is al sinds 2006 ... hartelijk dank ook aan maja en wanderer groeten salem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen