dalton Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Hoi Nooit geweten dat een plasma scherm zo te keer gaat, ik heb er zelf ook een. http://www.pa1g.nl/plasma/index.htm Gr Jan Groetjes Jan
Poetsdoekje Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 ik krijg alleen maar een filmpje van een zendamateur die aan de knoppen zit te draaien poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
WPW Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje ik krijg alleen maar een filmpje van een zendamateur die aan de knoppen zit te draaien poetsie Dat schijnt normaal te zijn whahahaha (inkoppertje) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
dalton Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje ik krijg alleen maar een filmpje van een zendamateur die aan de knoppen zit te draaien poetsie Ik dacht dat er genoeg bij geschreven stond Je moet het ook begrijpen LOL Gr Jan Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen