MR_B Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Ik wil mijn Garmin updaten maar daarvoor heb ik mapsource nodig. op garmin staat alleen een update , waar vindt ik het originele programma dan. ik heb er geen cd's bij. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Soulman Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Op ftd staan nog wel eens wat "adresjes" maar ik denk dat dat misschien geen legale versies zijn. Dat moet je maar even uitzoeken, om zeker te zijn dat je niets illegaals doet. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
borsjea Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Gewoon een update dvd met het laatste kaartmateriaal bestellen, deze krijg je kosteloos toegestuurd en daar staat ook mapsource op in dit is vrij instaleerbaar. Je gaat pas betalen als je een unlockcode besteld voor je kaart materiaal besteld.
MR_B Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: borsjea Gewoon een update dvd met het laatste kaartmateriaal bestellen, deze krijg je kosteloos toegestuurd en daar staat ook mapsource op in dit is vrij instaleerbaar. Je gaat pas betalen als je een unlockcode besteld voor je kaart materiaal besteld. waar vindt ik die optie dan? ik zoek me te pletter. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
lock Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: MR_B waar vindt ik die optie dan? ik zoek me te pletter. Bij my.garmin.com , wel eerst registreren. "That's another fine mess you've got me into"
MR_B Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 Origineel bericht van: lock Origineel bericht van: MR_B waar vindt ik die optie dan? ik zoek me te pletter. Bij my.garmin.com , wel eerst registreren. Die cd kost 130,- dollar. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
lock Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Origineel bericht van: MR_B Die cd kost 130,- dollar. De gratis update CD is natuurlijk gratis, maar over welke Garmin hebben we het eigenlijk? Als het bijv. over een Nuvi gaat waar geen CD bijgeleverd is, kan je er ook geen update CD voor bestellen. Heb je wel de unlockcode? "That's another fine mess you've got me into"
MR_B Geplaatst: 13 november 2008 Auteur Geplaatst: 13 november 2008 ja het gaat over een Nuvi 250w Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Teckelman Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 Probeer dit eens (mycartrek.com) van dit forum ben ik lid, en ze hebben al veel mensen geholpen. met hun navigatie systeem (legaal wel te verstaan.) wel eerst registreren. Car trek 600, het enige systeem dat de weg weet. Geert,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen