Albert_H Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Zoals gezegd heb ik alleen ervaring met PCI DVB kaarten, en daar krijg ik sterk het idee dat het 22KHz signaal in de processor chip gegenereerd wordt en het voor een groot deel een software aangelegenheid is. Waarom het bandswitch signaal en het DiSEqC signaal niet apart bestuurd kunnen worden als ze uit dezelfde oscillator komen is mij niet duidelijk. Het bandswitch signaal moet toch uitgeschakeld worden om een DiSEqC telegram de gelegenheid te geven. Maar, ik heb geen ervaring met gewone ontvangers en het kan best zijn dat het daar wel gebruikelijk is. Of zit het verschil in die 22khz voor het bandswitch signaal en de 22kc voor het DiSEqC signaal. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Albert_H Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Sjaak(k) het is mij nog niet duidelijk wat je bedoeld, maar deze discussie gaat te ver offtopic, dus ik stuur je een PM. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Testertje Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 We nemen aan dat de Coax kabel rechtstreeks van de ontvanger naar de LNB gaat. Laatst was ik bij iemand die de oude switch er nog tussen had laten zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen