Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag een Panasonic Plasma gekocht. Zowel de papieren gebruiksaanwijzing en de CD zijn nogal summier. Ook de website biedt weinig info.

Weet iemand meer of het in NL nut heeft een CI module te plaatsen en zoja, welk model? Of is dat nu eens een echt uniforme standaard?

Is de software update in NL beschikbaar en zoja hoe en heeft het nut?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Is die module ook al nodig voor NL 1,2 en 3?

Zit namelijk nog buiten officiële verzorgingsgebied van Digitenne en moet dus investeren in een buitenantenne.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Zover ik weet zijn 1,2,3, en de regionalen FTA en dus zonder module te bekijken.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Ook ik heb een Panasonic TH-46PZ85E met slot voor CI module .De nederlandse kanalen kan ik niet ontvangen maar wel de franse TNT - kanalen.Deze week is Arte in HD te bekijken maar mijn TV heeft enkel MPEG2 en de franse kanalen zenden uit in MPEG4.Is er een Cam die MPEG4 genereerd en moet daarbij een betaalkaart aangeschaft worden of is de Cam voldoende voor de FTA-kanalen?

Geplaatst:

Je kunt dit topic eens goed nalezen vooral het laatste bericht van @rai.

Nu kan ik op de site van Neotion geen ci modules meer vinden maar wellicht heeft de handel ze nog wel, hij zou dan het MPEG-4 signaal omzetten naar MPEG-2 wat ik er uit begrijp. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen