focus103 Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Hallo aan een ieder. Ik heb een laptop (paracd bell easynote e3255) als reperatie klus(je) gegregen. Er is op gestaan door iemand(gewichtig) waardoor de DC input los zat, deze gewoon weer vast kunnen zetten maar: Het scherm schakelaartje was bij het demonteren van de laptop uit elkaar gevallen. Dus dan maar een door verbinding er in, dacht ik. En dat werkte er was weer licht ( laptop lag nog uit elkaar). Ding weer in elkaar gezet maar geen backlight meer. Wat ik ook doe ik krijg er geen licht meer in. Heeft iemand een idee dat ik ergens op het scherm bij de spannings omvormer nog een doorverbinding kan maken of zo zodat het backlight continu brand ? Ik kan geen schema van dit type vinden. alvast bedankt. peter
JohnO Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 laat hem maar eens een dagje stroomloos en acculoos staan wedden dat je weer ( kort ) beeld hebt. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
focus103 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 John Aan wedden doe ik meestal niet. Maar is het voor jou een bekend probleem? zo ja Kan je dan wat meer info geven? peter
JohnO Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ha Peter Ik heb namelijk hetzelfde probleem in een 1005 Een laptopje wat na een spanningsloze dag prima opstart maar na een paar minuten stopt zonder verklaring daarvoor Warmte werd ooit als sugestie gegeven. Maar zelfs met een grote vin op de processor stopt ie gewoon zoals eerder. Bleek de inverter te zijn.... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
focus103 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 bedankt john zal morgen na geheel spannings loos te zijn geweest opnieuw testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen