Ga naar inhoud


[TF 7700HDPVR] scannen van nieuwe TV kanalen lukt niet meer


wout02

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren ben ik er achter gekomen dat het scannen van TV kanalen niet meer lukt. De radio kanalen komen echter wel binnen.

Ik ontvang 4 satellieten en ik heb normale ontvangst. De al gescande zenders doen het dus ook gewoon.Ook bij handmatig op 1 transponder kanalen zoeken worden alleen radio kanalen gevonden? Wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even in je kanalen lijst. Hij zal op het maximum van 3500 staan. Heeft hij dit maximum bereikt zal hij niets meer vinden met scannen.

 

Deze topfields kunnen 5000 kanalen aan, maar dat is verdeeld onder 3500 tv en 1500 radio kanalen. Dit kun je niet wijzigen.

 

Kortom het is opschoontijd :}

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wout02
bedankt voor je reactie. Maar hoe ga ik m'n kanalenlijst opschonen,zonder zenders te verwijderen die ik misschien wel wil behouden?

Wel daar ben ik mee bezig op mijn 7700 HSCI.
Je gebruikt een lekker ouderwetse nulmodem RS232 kabel voor de kanalen naar je PC te brengen met Top Set.

Dan ga je eerst na wat je zeker wil behouden en plaats die in favorieten.

Daarna kan je ook per provider sorteren en beslissen dat je niets hebt aan bepaalde providers die ofwel in een taal zijn die je niet meester bent of waar je toch geen abo voor hebt en gooi die eruit.

Ik wens je een fijne namiddag verder, je weet tenminste wat te doen met dit guur weer. laugh (Ik ben ook nog bezig).

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...