mapi Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 voor een vertaling vanuit Amerikaans engels naar Nederlands ben ik op zoek naar de betekenis van Bar man... het is gerelateerd aan het Amerikaans leger in 45. hier een stukje tekst " On my left was Private [XXXXXXXXX ], our BAR man. I looked to my left and saw XXXX face down with his arm on his BAR and..." Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
mereltje Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Origineel bericht van: mapi voor een vertaling vanuit Amerikaans engels naar Nederlands ben ik op zoek naar de betekenis van Bar man... het is gerelateerd aan het Amerikaans leger in 45. hier een stukje tekst " On my left was Private [XXXXXXXXX ], our BAR man. I looked to my left and saw XXXX face down with his arm on his BAR and..." Misschien heb je hier iets aan bar (bijv.nw. / bijw.) poor, terrible, miserable, abominable, meagre, paltry, bar (ww.), café (the ~), inn (the ~), pub (the ~), tavern (the ~), coffeeshop (the ~), liquor cabinet (the ~), bare, barren Groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DroomDoos Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 De BAR is een formidabel 19-pond vuurwapen, een voorloper van de modernere wapens zoals de AK-47 en M-16 De BAR man wapende zich dus met zo'n wapen. Rob
Gast hummiesat Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Origineel bericht van: mereltje Misschien heb je hier iets aan bar (bijv.nw. / bijw.) poor, terrible, miserable, abominable, meagre, paltry, bar (ww.), café (the ~), inn (the ~), pub (the ~), tavern (the ~), coffeeshop (the ~), liquor cabinet (the ~), bare, barren Groeten Willy Mapi heeft zelf vast ook wel een woordenboek NL-EN.
mereltje Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Je weet het maar nooit ! Maar het antwoord van Droomdoos lijkt mij het goede ! Groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gene 1225 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 't zou zoiets moeten zijn : bron http://www.rotime.nl/weapons%20&%20vehicles%20us%20army.html Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
mapi Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 bedankt, ik neem aan dat het wapen inderdaad dan de BAR is... En inderdaad heb ik ook diverse online woordenboeken en zelfs papieren woordenboeken Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Fiene56 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 En ik maar denken dat AlanS een Bar man was. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
DroomDoos Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ja hoor, het betekent Browning Automatic Rifle. Dus verder zoeken heeft geen zin Rob
Digipaps Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Nou geef mij maar de FAL (Fusil Automatique Légère, licht semi-automatisch geweer)....daar kun je tenminste nog een "lijntje" oftewel een "keesje" mee overschieten...dit kan geen enkel ander wapen. Althans in mijn tijd... Jaaaaa...waar gaat dit nu over???...benieuwd wie hier reageerd. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
mapi Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 Dit gaat over een Amerikaanse soldaat die BAR man was in het 1e compagnie 40-45 dat bij bestorming van een fort ergens in NL stierf door een kogel in zijn hoofd. Hij ligt begraven op het Amerikaans kerkhof in Margraten. Alle graven daar zijn geadopteerd door mensen uit de regio. Die gaan soms op zoek naar de familie van , maar ook gebeurd dit andersom. De mensen hier zorgen dat er op hun verjaardag en memorial day een bloemetje op hun graf staan. Daar gaat het over Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Con Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Origineel bericht van: DroomDoos De BAR is een formidabel 19-pond vuurwapen. . . ., Rob In mijn opinie bestaan er geen formidabele wapens. Het enige wapen wat wel eens formidabel kan zijn is een vrouw. Die zet ik dan ook wel eens in. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Lambik61 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: DroomDoos De BAR is een formidabel 19-pond vuurwapen. . . ., Rob In mijn opinie bestaan er geen formidabele wapens. Het enige wapen wat wel eens formidabel kan zijn is een vrouw. Die zet ik dan ook wel eens in. HG CC Je maakt een denkfout hoor. Dat wapen zet zichzelf in. Zeer geavanceerd zelf doelzoekend. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Alventali Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Citaat: Je maakt een denkfout hoor. Dat wapen zet zichzelf in. Zeer geavanceerd zelf doelzoekend. Of het is juist een ongeleid projectiel Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Digipaps Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: mapi Dit gaat over een Amerikaanse soldaat die BAR man was in het 1e compagnie 40-45 dat bij bestorming van een fort ergens in NL stierf door een kogel in zijn hoofd. Hij ligt begraven op het Amerikaans kerkhof in Margraten. Alle graven daar zijn geadopteerd door mensen uit de regio. Die gaan soms op zoek naar de familie van , maar ook gebeurd dit andersom. De mensen hier zorgen dat er op hun verjaardag en memorial day een bloemetje op hun graf staan. Daar gaat het over Ik was toch echt in de overtuiging dat je het gezochte antwoord hier reeds gevonden had, vandaar dat ik even met iets anders reageerde...sorry.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen