eusie Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 hoi mensen ik heb een probleem met dreambox edit ik kan niet meer een nieuwe zenderlijst er in zetten of van mijn box 500 de lijst er uithalen naar mijn pc. als ik een zenderlijst er in zet kreeg ik de volgende melding Connecting to 192.168.0.167. Connected. Dreambox response: Login successful. Have fun. Starting FTP transfer Transfer complete ** Sending file "/var/tuxbox/config/enigma/services" ** Starting FTP transfer Transfer aborted Error sending file "services" to the Dreambox. Disconnecting. Disconnected. wat moet ik nu doen. wil er de nieuwe lijst in zetten dreambox 500
Gast dreamcast Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 probeer het eens met dreamset ik heb dat zelfde hier voor gehad met dreamset lukt het hier wel
spongebob Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 gooi dreamboxEdit van je harddisk en installeer gewoon de laatste versie gewoon opnieuw. Je pc herstarten wil ook wel eens helpen. Succes ermee. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Origineel bericht van: spongebob gooi dreamboxEdit van je harddisk en installeer gewoon de laatste versie gewoon opnieuw. Je pc herstarten wil ook wel eens helpen. Succes ermee. en schoon de registry /SOFTWARE dan ook effe op (was hier wel nodig) <regedit> cheers Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen