patyv Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Per 1-1-09 krijg ik een auto van de zaak. Ik moet dan heel goed de kilometers bijhouden heb ik begrepen. Het makkelijkst gaat dit in een excel bestand. Ik kan dit natuurlijk gewoon gaan invullen, maar er zullen best onder ons wat hobbisten zijn die er iets moois van hebben gemaakt. Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Ook zou ik graag wat tips willen, je mag nl 500 km vrij rijden van de belastingdienst, maar ik begreep dat het netjes verdeeld moet zijn, dus elke maand ongeveer 40 km. Wie heeft hier meer ervaring mee. Alle info is welkom en bij voorbaat dank. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Hydraman Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ik gebruik dit formulier voor de kilometerregistratie.
Fiene56 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Die is idd gemakkelijk. bedankt voor de tip. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
WPW Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Nog een tip, maak een 2de tabblad aan met veel gebruikte routes, dan is het meer copieer/plak werk. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
patyv Geplaatst: 10 november 2008 Auteur Geplaatst: 10 november 2008 Dank jullie wel, ik ga er mee aan de slag. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
ronaldsl Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 even via pm, weet niet of ik de link mag plaatsen....
Bolliebol Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Ik zal je ff een pm sturen. Ik gebruik een webite, zodat je lekker alles online kan doen. Je kan zelfs je PDA data gebruiken. Daarna kan je exporteren naar exel of PDF. En dat alles lekker GRATIS........we blijven hollanders toch....
ronaldsl Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 hahaha volgens mij is dat dezelfde die ik hem heb ge-p-emd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen