Gast 404 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 zojuist doorverbinding weggehaald op het protectiecircuit met de goede FLR Box en de standbye led blijft rood. Dus geen opstartmogelijkheid meer, wel reactie AB. Iemand nu nog een suggestie, krijg overigens mijn vorige post ook niet gewijzigd vandaar deze aanvulling. Mvg Theo
Gast 404 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Hallo, Laatste stand van zaken met de Fl2.16. Geen protectie circuits meer ge bypassed, wel G2 op gedraaid, en dan service mode, dit geeft mij een grijs beeld met terugslaglijnen, en geluid, geen beeld en ook geen ruis. Echter blijft de tv schakelen nu aan en uit de beveiliging dus. wie weet er nu nog raad, wat voor mij betreft is het Hoogspanningspaneel en dus ook de voeding oke zover ik het zelf nu weet. Ik zie graag jullie reactie tegemoet. Groetjes Theo
columbo Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 theo als je de G2 tever open draait word de protectie ge aktiveerd dit is normaal,kijk de kleur eindtrappen na met een scoop of er RGB signaal in komt .
Gast 404 Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Hallo Columbo . het is natuurlijk normaal als je de g2 te ver open zet dat hij in zijn beveiliging valt maar de g2 staat op dit moment zo dat ik net licht in de buis heb maar langzaam wordt het beeld lichter en dan valt hij in zijn beveiliging maar op het moment dat hij gewoon in blijft is er alleen een blank raster te zien met de ander ingeblikte module is er wel beeld en werkt alles behalve dat je de TV niet kunt uitschakelen met de ab dus zou het rgb signaal verder goed moeten zijn. wie o wie weet nog een sugesti gr Theo .
columbo Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Theo is het beeld van goede kwaliteit met het andere modul,en werken de andere functie's vd afst.bediening wel goed?Ik heb geen schema hier dus kan ik zo niet zien van waar de stand by functie gestuurt word,meestal van uit de micro prosessor,maar bij philips weet je dat natuurlijk nooit.Kijk op schema in dien voor handen naar het IR ontvanger gedeelte waar het heen gaat.
Gast 404 Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 wordt vervolgd, beetje drukte hiero. To be continued Groetjes Theo
hansje2 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 geen slecht kontakt van een jumper bij het raster IC? hierdoor wordt het beeld onderdrukt en met het opdraaien van de G2 heb je dan een grijs scherm. het kan zijn dat deze af en toe kontakt maakt waardoor je nu bv denkt dat de fout in de LFR zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen