Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wanneer ik deze module gebruik bevriest het beeld na onbepaalde tijd, vooral via opname (twin tuner). De moduul heb ik 2e hands gekocht. Het is een module met een groene led aan de voorzijde. Wanneer ik bij CI informatie (ontvanger menu) kijk staat er bij CA versie: astoncrypt 1.4r1. Kan iemand mij vertellen of dit icm deze ontvanger behoort te werken? Zoniet, hoe kan ik de module updaten. Ik heb het internet al afgespeurd, maar kan echter niet de juiste informatie vinden.

Alvast bedankt voor Uw reaktie.

Groeten Frits

Geplaatst:

Nou het internet afgespeurd hier heb je niet gezocht het is hier al tientallen keren aan de orde geweest zoals in dit topic.

Updaten kan dus alleen nog maar met een Topfield 5000 serie PVR of opsturen naar de importeur of Aston France.

Of hij met een Hirchman ontvanger werkt weet ik niet. laugh

Geplaatst:

Allereerst bedankt voor je snelle reaktie.Ik ben niet zo thuis in deze wereld, vandaar ook mijn vraag. Ik heb inderdaad het internet afgespeurd om de oorzaak van mijn probleem te achterhalen. Juist omdat ik de door U aangegeven topic had gelezen begon ik te twijfelen of het aan de software van de CI module lag. Vandaar de plaatsing van mijn bericht. Is de astonscript 1.4r1 verouderd? .Klopt het dat ik daarmee problemen kan krijgen? Weet iemand hoe oud deze module met deze software ongeveer is? Ik weet ook niet of het een Aston module 1.07 is, hoe kan ik dit zien? Wanneer ik met mijn ontvanger de gegevens van de module opvraag staat dit nergens beschreven. Wanneer ik de gegevens opvraag krijg ik :

hardware versie 1.0000

cicas versie : 1.0002

boot versie : 1.0100

CA versie : astoncrypt 1.4r1

SN :

Bedienversie : 1.0100B

Wanneer updaten niet mogelijk is, hoe krijg ik de garantie dat ik bij aanschaf van een nieuw exemplaar wel de juiste software krijg?

Groeten Frits

Geplaatst:

Met de groene led is een Aston 1.07 daar hoef je niet aan te twijfelen, het probleem is dat hij zoals wel meer gebeurt zijn software er uit heeft gegooit.

De bedien versie moet 2.17 0f 2.18 zijn.

Hij is gewoon te updaten niets aan de hand alleen ging dat voorheen in een paar minuten via de satelliet nu moet je iemand zoeken met een Topfield of opsturen en naar Aston France duurt het een twee weken. laugh

Geplaatst:

Ik zal kijken of ik de module ergens kan laten updaten. Wellicht is er iemand op dit forum die dat uiteraard tegen vergoeding wil doen, dan graag een reaktie. aart44 In ieder geval bedankt voor Uw reaktie.

Groeten Frits

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen