Gast Raymanarc10 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Soms heb ik wel en soms niet een rood icoontje op de display van de kathrein. het lijkt op een driehoekje met een streep erdoorheen??? weet iemand wat het is en waarom deze de ene keer uit en de andere keer aan staat? Ik verander zelf niets in het menu. Ik kan er ook niets over vinden in de handleiding. gr.
Bangkok By Night Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ik denk dat dit icoontje verschijnt als je het volume volledig uit zet of de mute toets gebruikt. Grtz. Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Gast Raymanarc10 Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Bedankt BBN dit zal het waarschijnlijk zijn.
Gast MindRuler Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Raymanarc10 Bedankt BBN dit zal het waarschijnlijk zijn. Je snapt er ook helemaal niks van he gozahh.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen