rolandroland Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Wat ik soms wel eens heb is dat het geluid en beeld NIET met elkaar overeen komen. Ik zap dan even een kanaal hoger/lager maar dat verhelpt het probleem niet. Wat is er hier aan de hand? Het is een Topfield ontvanger van KPN met HDD recorder!
Snurker Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Als je via een LCD scherm kijkt... kan het ook nog aan dat ding liggen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
mobieltje Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: rolandroland Wat ik soms wel eens heb is dat het geluid en beeld NIET met elkaar overeen komen. Ik zap dan even een kanaal hoger/lager maar dat verhelpt het probleem niet. Wat is er hier aan de hand? Het is een Topfield ontvanger van KPN met HDD recorder! Zit er nog garantie op het apparaat? Dan gewoon omruilen bij de KPN. Grts.
rombout2 Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Ik had zondag ook dat het geluid niet synchroon liep op mijn philips lcd 32pfl7762D , bij de uitzending van Net5 merkte ik dat op
EdjeKroketje Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Kanaaltje hoger/lager werkt niet altijd, je moet van bouquet wisselen. Als je ned 1,2,3 of regio kijkt schakel je even kort naar een commerciele. Als je commercieel kijkt schakel je even kort naar ned 1,2,3 of regio.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen