Ga naar inhoud

titels bij Nero Vision invoeren

Aanbevolen berichten

Gast henkletterman
Geplaatst:

Kan mij iemand vertellen hoe ik bij Nero Vision de titels van b.v

een video kan invoeren die zowel op de computer werken als bij afspelen op de DVD recorder

Ik heb het al op veschillende manieren geprobeert,maar het lukt mij niet.

Bij voorbaat dank voor het helpen.

Geplaatst:

Geen idee hoe dat bij Nerovision moet. Gebruik anders eens Pinnacle Studio waarbij dat een fluitje van een cent is.

Geplaatst:

bij nero vision moet je goed kijken naar je instellingen en icoon's en klik evt op geavanseede instellingen ,je kunt evt aan je menu's het ea toevoegen.Let wel op dat Nero goed is geinstaleerd,voor al met nero 8,ook je brander{s}100% inkl.sofware,ander krijg je fouten in het brand proces.Probeer eerst met een RW +-DVD die hoef je tenminste niet weg tegooien als het is mislukt.Verder is het moeilijk op afstand uit te leggen.NERO 8 is een goed doch zeer geavanseerd progamma.Alleen transcoderen duurt wat lang afhankelijk van de snelhijd van je PC.Ik zal proberen een foto te sturen.

Geplaatst:

ik weet niet hoe het nu zit, maar bij oudere versies moest je behalve nero vision ook fddshow installeren. Als je dat had gedaan werd de ondertiteling automatisch meegenomen als deze in dezelfde map stond met dezelfde naam las het videobestand

Gast henkletterman
Geplaatst:

Allemaal bedankt voor jullie antwoord, maar misschien moet ik het beter beschrijven:

Nero vision opstarten

dan videobestanden toevoegen

dan kan je de titels van de video toevoegen, wat ik dan ook doe

daarna branden

Dan speel ik de video af op mijn DVD speler en dan staat er Titel1, Titel2 enz dus geen naam, zoals van te voren ingevoerd.

Wie kan mij daarbij helpen?

Gast henkletterman
Geplaatst:

Columbo, dat doe ik al, maar als ik dan op de DVD afdraai

krijg ik weer als titel1 en 2 enz.

Is er nu echt niemand bij die nero vision gebruikt met videotitels, zoals in de treat omschreven.

Geplaatst:

Beste henk,ik gebuik Nero vision 5,en heb er geen problemen mee,dus zul je wel iets fout doen.Nero 8 is een vrijgekomplex progamma, en het is erg lastig om het schriftelijk op afstand zonder beelden uit te leggen,vandaar dus.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen